|

هشدار هیتزفلد به فلیک

اوتومار هیتزفلد به هانسی فلیک هشدار می دهد که فشار زیادی برای موفقیت در بایرن مونیخ بر او وارد است

روحیه تیمی بایرن باعث اشتیاق فلیک می شود

به قلم فلورین پلتنبرگ(sport1)

هانسی فلیک برای قراردادی طولانی مدت به عنوان سرمربی در بایرن می جنگد.  هیتزفلد به او اعتماد می کند که این کار را انجام می‌دهد ، اما در مورد خواسته های بلندپروازانه ‌ی باشگاه هشدار می دهد.

هیتزفلد دقیقاً می داند چگونه یک دوره مربیگری را در بایرن شکل دهد.

در کل ، او در 395 بازی برای مونیخ در هفت سال و نیم در تیم حضور داشت ، پنج عنوان آلمانی را بدست آورد و در لیگ قهرمانان 2001 با بایرن قهرمانی به دست آورد.

هانسی فلیک در حال حاضر در حال تلاش است تا شانس یک کار طولانی مدت به عنوان مربی بایرن مونیخ به عنوان قهرمان رکورددار بوندسلیگا را بدست آورد. همچنین به این دلیل که مسئولان (مدیرعامل) کارل-هاینز رومنیگه اخیراً چندین بار به او امیدهای قابل قبولی داده است.

حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی اخیراً حتی تأکید کرده است که جستجوی مربی فعلاً متوقف شده است.

هیتزفلد از فلیک به عنوان سرمربی بایرن ستایش می کند

قرارداد سرمربیگری فلیک تنها تا پایان فصل اعتبار دارد و قرارداد وی به عنوان دستیار مربی تا سال 2021 اجرا می شود. با این حال ، این مربی 54 ساله نمی خواهد فعلا به سمت دستیار برگردد ، او می خواهد در رده اول باقی بماند. 

علاوه بر یوپ هاینكس ، فلیك اکنون تحسین کننده برجسته دیگری برای مربیگری خود دارد.

هیتزفلد در مصاحبه ای گفت: “هانسی تاکنون کار خوبی انجام داده ، آرامش ایجاد کرده و شروع به امتیاز گرفتن کرده است. او همچنین توسط همه افراد باشگاه پذیرفته شده است. من منظورم کل تیم ، مسئولان و همچنین رسانه ها است. او عملکرد خوبی را ارائه می دهد.”  

بررسی نتایج بایرن در “هر ماه”

آیا کار مربیگری فلیک می تواند دوام داشته باشد؟
 هیتزفلد توضیح می دهد: “من می توانم آن را تصور کنم ، اما بایرن در یک سال یا نیم سال بازبینیدعملکرد نمی‌کند بلکه هر ماه!. شما باید بسیار موفق باشید و به خود اجازه ندهید کمتر از ماه قبل باشید ، به خصوص اگر هنوز مربی هستید در کار جوان است. “

هشدار هیتزفلد به فلیک!

به دلیل فصلی بدون عنوان ، این مربی 71 ساله در سال 2004 در بایرن اخراج شد. وی در فوریه 2007 به کشور بازگردانده شد.

هیتزفلد: “همه چیز به موفقیت بستگی دارد”

وی گفت: “این هنوز نتیجه و مکان در جدول است که در بایرن به حساب می آید. بایرن عادت دارد که در صدر باشد. یک مربی در بایرن باید موفق شود دوباره قهرمان شود یا تا آخر در این مسابقه باشد. هیتزفلد می گوید ، پس شما هم خواهید دید همه اینها به موفقیت بستگی دارد.

سریال موفقیتهای فلیک چشمگیر است. از دوازده حریف بازی رقابتی و‌پرس شدید تحت هدایت وی ، بایرن ده برد و دو شکست را کسب کرده است و در‌جدول مسابقات تنها یک امتیاز از لایپزیگ عقب است. 

دستیار جام جهانی 2014 در درجه اول با عملکرد در لیگ قهرمانان اروپا سنجیده می شود ،بازی رفت مقابل چلسی احتمالاً موقعیت مذاکره وی را مشخص می کند. 

ستایش از حمله بایرن تحت فلیک

هیتزفلد صریحاً تصمیم گیرندگان بایرن را ترغیب می کند که شرط انتخاب مربی را به یک نام ظاهرا بزرگ وابسته نکنند.

هیتزفلد گفت: “اینکه مربی بایرن جوان یا پیر باشد ، شناخته شده یا کمتر شناخته شده باشد ، ثانویه است ، زیرا در پایان نتیجه و نحوه بازی شما مهم است.”

به خصوص در اینجا او بایرن را در مسیر صحیح می بیند: “تیم زیر نظر فلیك بازیهای خیلی خوبی را بصورت تهاجمی انجام داد. شما از نظر توسعه دفاعی قابل قبول هستید با توجه به صدمات زیادی که در مصدومیتها متحمل شده اید. این موارد مصدومیت همیشه فراموش خواهد شد!.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید