|

کنفرانس خبری فلیک پیش از بازی مقابل ماینز

به گزارش فوتبال ٧٢۴، بایرن در روز شنبه ساعت 18:00 در استادیوم اپل آرنا به مصاف تیم ماینز خواهد رفت و باستین دانکرت داور 40 ساله آلمانی این بازی را قضاوت خواهد کرد.مصاحبه فلیک درمورد درگیری های روزچهارشنبه میان بواتنگ، گورتزکا و مولر:

«ما این موضوع را بررسی کردیم؛ من مجازاتی برای آنها قائل نمی‌شوم اما توقع دارم که دیگر این اتفاقات تکرار نشود. بسیار خوب است که گورتزکا و بواتنگ توانستد به سرعت این مشکل را حل کنند.»

«من خوشحالم که کومن توانسته در تمرینات تیم حضور داشته باشد او اکنون آماده شده است و او احتمالا می‌تواند هفته آینده به میادین باز گردد لوکاس هفته آینده در دسترس است.»

«من از تیم راضی هستم، مصدومین درحال برگشت به زمین هستند؛ این تیم از کیفیت خوبی برخوردار است.

«ما هفت بازیکن داریم که در سه پست متفاوت در خط هافبک می‌توانند بازی کنند، رقابتی بسیار بزرگ وجود دارد. گورتزکا مقابل شالکه خیلی خوب بازی کرد او از مهارت های فوق العاده ای برخوردار است من واقعا دوست دارم که او در پست هافبک باکس تو باکس به ما کمک کند.»

فلیک درمورد بازگشت لوکاس هرناندز و رقابت وی با آلابا و دیویس گفت:

«دیویس و آلابا عملکرد خوبی دارند، ما باید مطمئن شویم که می‌توانیم لوکاس را به دوران قبل از مصدومیت خود برگردانیم. 100% او می‌تواند به ما کمک کند.»

«من بازی تیم زیر 23 ساله های بایرن را در روز یکشنبه نگاه کردم آنها عالی بودند، بسیار خوب است که زیرکزی و مایر موفق به گلزنی در این بازی شدند.»

فلیک درمورد انتقال امره جان به دورتموند:

«او کیفیت خوبی دارد و می‌تواند به دورتموند کمک کند. ما در بایرن بازیکنان فوق العاده ای داریم و تیم از کیفیت خوبی برخوردار است خوشحالم که چنین بازیکنانی را در اختیار دارم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید