| |

اینزاگی: مطمئن بودم اینتر را شکست می دهیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو، اطمینان دارد که جایگاه تیمش در رده دوم جدول و یک امتیازی یوونتوس، صدرنشین، باعث فشار روی بازیکنان نمی شود. در مورد بازی با اینتر هم گفت یقین داشتم که اینتر را می بریم.

بیانکوچلستی بعد از عقب افتادن از اینتر، با گل اشلی یانگ، جنگیدند و باخت یک بر صفر را با برد دو بر یک عوض کردند.

این برد باعث شد روند شکست ناپذیری آنها در لیگ به 19 بازی برسد، از قضا باخت قبلی هم در سپتامبر گذشته در برابر همین اینتر در ورزشگاه سن سیرو رقم خورده بود.

اینزاگی در مصاحبه پایان بازی با اسکای عنوان کرد:

“طبیعتاً می دانستم كه مانوئل لازاری و توكو كوره دو گزینه بسیار خوب برای ورود به زمین هستند.”

“ما مقابل یک تیم قدرتمند بازی کردیم که فقط یکی از 24 بازی اول این فصل را باخته بود. ما یک روند خوب را ادامه می دهیم، امشب بازی خوبی را انجام دادیم و آنقدر اطمینان داشتیم که پیروز می شویم و هجومی بازی کردیم که در نیمه اول فقط اجازه چند ضد حمله را به آنها دادیم.”

او گفت:

“در زمان استراحت بین دو نیمه، من به بچه ها گفتم كه اگر ما همچنان با كیفیت بیشتری بازی کنیم و در ضربات نهایی دقت کنیم، می توانیم بازی را برنده شویم.”

“به ناچار، فشار کمتر روی تیم کمک بزرگی است، اما من صبح امروز بچه ها را کمی مضطرب در تمرین دیدم و به آنها گفتم که نگران نباشید، زیرا فقط باید آنچه که ما در تمرینات برنامه ریزی کرده ایم را در زمین انجام دهید.”

روند موفقیت لاتزیو موضوع جدیدی نیست، زیرا آنها در ماه مه کوپا ایتالیا را به دست آوردند و یوونتوس را در دسامبر در سوپر جام ایتالیا شکست دادند.

“این یک روند رشد مداوم در طول چهار سال گذشته بوده است، ما در بالای جدول هستیم ولی باید بدانیم که سری آ خطرات پنهان بسیاری را در خود دارد.”

اینتر با اشلی یانگ گلزنی کرد، اما روملو لوکاکو و مارتینز نسبتاً در بازی بی اثر بودند.

“لوکاکو و لاوتارو برای ما مشکلاتی ایجاد کرده اند. ما برخی از مواقع یارگیری کردیم و لوکاس لیوا را در جلوی خط دفاعی قرار دادیم تا یک سپر جلوی دفاع ایجاد کند، در حالی که لوئیز فیلیپ و آچربی آنها را به خوبی یارگیری کردند تا مهاجمان را تحت فشار قرار دهند و از جریان بازی خارج شوند.”

گزارش شده بود که اینزاگی خواکین کورآ را در ترکیب قرار می دهد، اما در عوض او دوباره به فلیپه کایسدو اعتماد کرد.

وی گفت:

“من جلسات تمرین را با دقت تماشا می کنم. کورآ از مصدومیت برگشته، او یک مصدومیت عضلانی داشت، من دیروز شک داشتم و کورآ را امتحان کردم، اما من امروز صبح بدون مشکل تصمیم گرفتم که کایسدو مناسب بازی است.”

“قبل از مصدومیت ، کورآ غیرقابل چشم پوشی بود. اگر او بتواند طی این هفته به من ثابت کند که صد درصد آماده است، احتمالاً مسابقه بعدی را از ابتدا شروع می کند.”

میلینکوویچ ساویچ؟

“انتظارات زیادی در مورد سرگی وجود دارد. من از او عنوان مقدار زیادی کیفیت و تلاش می خواهم، او باید برای تیم سخت تلاش کند و من صادق باشم، او هرگز در این مورد شکایت نکرده است. او بازیکن خیلی مهمی برای ما است و هم در حمله و هم در دفاع بسیار تلاش می کند.”

وی گفت:

“ما چهار سال با هم کار کردیم، یک رابطه عالی بین ما وجود دارد. در فصل گذشته، مردم گفتند که اوه لاتزیو هشتم شد، اما من به آنها گفتم که ما کوپا ایتالیا را بردیم و تمام تمرکز خود را در ماههای پایانی روی آن قرار داده بودیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید