| |

سولسشائر: پوگبا بازیکن رایولا نیست

سرمربی منچستریونایتد، اوله گونا سولسشائر، به اظهارات مینو رایولا در مورد پل پوگبا در مورد آینده او در یوونتوس عقب افتاد.

برنده جام جهانی، تابستان به خروج از اولدترافورد نزیدک است و گزارش ها حاکی از آن است که بیانکونری آماده است تا آدریان ربیوت و آرون رمزی را برای خرید ستاره سابق خود به یونایتد پیشنهاد دهند.

مدیر برنامه های پوگبا، رایولا، به شایعات دامن زده و ادعا کرده که فوق ستاره فرانسوی “مشکلی نخواهد داشت که به یوونتوس بازگردد”.

سولسشائر هیچ علاقه ای به بحث و گفتگو با نماینده بازیکن ندارد و گفت که او اطمینان دارد که هافبک مصدومش صرفا کمی ناراحت است که نمی تواند بازی کند.

سولسشائر به گل گفت:

“من با مینو صحبت نکرده ام. ولی بیکار هم ننشسته ام و به پل گفتم كه به مینو بگوید كه مراقب حرف زدنش باشد. پل بازیکن ما است و نه مینو.”

“خوب، من می خواهم بگویم که به محض پوگبا به آمادگی برسد، او دوباره به اندازه کافی خوب خواهد بود که برای تیم بازی کند و من مطمئن هستم که پل ناراحت است که چرا نمی تواند برای ما بازی کند.”

“به عنوان یک بازیکن، آخرین چیزی که می خواهید آسیب دیدگی است و اینکه نتوانید به تیم خود کمک کنید.”

پوگبا در این فصل از بازی فقط 7 بازی لیگ برای شیاطین سرخ انجام داده و از ابتدای اکتبر 2019 با مصدمیت از ناحیه مچ پا، دست و پنجه نرم کرده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید