| |

پروژه بزرگ بایرن برای خرید پنج بازیکن در تابستان آتی

به گزارش فوتبال 724، به نقل از کیکر، باشگاه بايرن قصد دارد تا در تابستان چهار یا پنج بازیکن را خریداری کند. هافرتس، ورنر و سانه همچنان گزینه های داغ بایرن برای خرید می‌باشند همچنین گفتگو های بایرن با دست مدافع کناری آژاکس ادامه دارد.
بایرن فهمیده است که لیورپول بسیار نزدیک به ورنر است و آنها پیشرفت زیادی در مذاکره با ورنر داشته اند، به احتمال زیاد این بازیکن در تابستان به لیورپول می‌پیوندد؛ این در حالتی است که بایرن می‌توانست ورنر را در تابستان گذشته با قیمتی کمتر از 25 میلیون یورو خریداری کند. ورنر همچنان شانس این را دارد تا به بایرن بپیوندد.


هیئت مدیره بایرن متوجه شده اند که سیتی قرارداد جدیدی را با سانه ثبت نکرده است؛ هیچ باشگاه دیگری نیز غیر از بایرن علاقه مند به جذب سانه نمی‌باشد. اکنون این سوال برای مدیران بایرن وجود دارد که آیا بایرن همچنان باید با تمام قوا به دنبال جذب سانه باشد یا خیر.
سوالی که برای مدیران بایرن پیش آمده این است که چقدر از بودجه تابستان خود را صرف خرید سانه باید بکنند و چگونه این بودجه را برای خرید چهار یا پنج بازیکن به درستی تقسیم کنند. به طور کلی بایرن نمی‌تواند تمام بودجه خود را صرفا برای خرید سانه و هافرتس اختصاص دهد آنها به خرید چهار یا پنج بازیکن نیازمند هستند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید