|

آخرین اخبار در رابطه با شرکتها و جو سازی علیه مسی و بازیکنان بارسا

به گزارش “فوتبال ۷۲۴”، و به نقل از کادنا سر، بارسلونا شرکتی را استخدام کرده است که اخبار مثبتی در مورد هیئت مدیره پخش می کند و نظرات منفی علیه مسی و سایر بازیکنان و حتی گواردیولا منتشر میکند.

بارسلونا در حال همکاری با شرکتی است که پیام های مثبتی درباره هیئت مدیره در رسانه های اجتماعی پخش می کند تا از اعتبار بارتومئو در این باشگاه محافظت کند

این شرکت همچنین حساب های رسانه های اجتماعی ایجاد کرده است تا در برابر گواردیولا ، وکتور فونت ، مسی و همسرش، ژاوی ، پویول و غیره ابراز عقیده کند.

این کمپانی که توسط باشگاه کاتالونیایی استخدام شده است ، تقریباً 100 حساب کاربری توییتر و فیس بوک را مدیریت کرده است که به اشخاصی چون مسی و همسرش ، ژاوی ، جرارد پیکه ، پپ گواردیولا ، کارلس پویول ، خوآن لاپورتا و کارلس حمله کرده اند.

به عنوان مثال ، این حسابها به دلیل تأخیر در تمدید قرارداد مسی با بارسلونا به نماد آرژانتین حمله کردند. گفته میشود این حسابها از سال ۲۰۱۷ شروع به فعالیت کرده اند.

هدف نهایی این حسابها حفظ اعتبار بارتومئو و پاکسازی رد پای حضور وی در رسانه های اجتماعی است و لوس کول استخدام این کمپانی را که حدود یک میلیون یورو قیمت دارد تأیید کرده است.

باشگاه بارسلونا از افشای محتوای حسابهای خود خودداری کرده است ، با این حال پرداخت هایی وجود دارد که به این شایعات دامن میزنند، قطع به یقین این اخبار و شایعات فضای باشگاه را بیش از پیش ملتهب خواهد کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید