| |

آنتونیو کنته: این یک شب خاص بود

آنتونیو کونته معتقد است بازگشت دوباره اینترمیلان به بازی در دربی دلا مادونینا لحظه کلیدی این فصل آنها خواهد بود.

“این یک شب خاص بود، مطمئناً.”

صحبت های درون رختکن تیم بین دو نیمه باید دیدنی و جذاب بوده باشد، زیرا اینتر بعد از باخت دو هیچ در نیمه اول، در نیمه دوم کامبک زد تا با گل های مارسلو برزوویچ، ماتیاس وسینو، استفان د وریج و روملو لوکاکو به پیروزی برسد.

قبل از امشب نراتزوری کامبک با حداقل دو گل در دربی را در بازی نوامبر سال ۱۹۴۹ تجربه کرده بود که ۶ بر ۵ به پیروزی رسیده بود.

“یک شب خاص بود ، مطمئناً نیمه اول میلان ما را واقعا تحت فشار قرار داد، شاید بیش از آنچه که تاکنون در این فصل تجربه کرده بودیم.”

“در عوض، ما خوب کار کردیم تا تعادل را به بازی برگردانیم، میدانستیم که باید در کجا بهبود پیدا کنیم و به آنچه انجام می دادیم ایمان داشتیم. گذشته از نتیجه، من خوشحالم که می بینم بازیکنانم در برابر ضربات حریف مقاومت می کنند و بازی را به نفع خود برمیگردانند.”

این نتیجه بدین معنی است که اینتر با یوونتوس هم‌ امتیاز شد، و با یک امتیاز بالاتر از لاتزیو، در صدر جدول قرار دارد و هفته آینده در المپیکو رم بازی حساسی با لاتزیو برگزار خواهد کرد.

“هنوز خیلی زود است صحبت کردن در مورد چیزی که اکنون می توانیم رویای آن را داشته باشیم. ما می توانیم یک رویا داشته باشیم. این یک دوره بسیار جدی برای ما خواهد بود و بعد از آن، من فکر می کنم ما می خواهیم تصور بهتری از پتانسیل ها و توانایی های واقعی خود داشته باشیم.”

وی گفت:

“باید از بازی های مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا در روز چهارشنبه با ناپولی شروع کنیم، سپس لاتزیو را هفته آینده خواهیم داشت که آنها واقعاً این فصل تقویت شده اند.

“ما نمی توانیم یک روزه به همه چیز برسیم، اما در حال پیشرفت هستیم. این بچه ها امروز ثابت کردند که از قدرت و اراده بسیار خوبی برخوردار هستند.”

“من نیازی به صحبت زیاد در بین دو نیمه نداشتم. من فکر می کنم در شرایط دشوار، شما باید کاملاً رک باشید و مسئولیت پذیر باشید. من سهم زیادی از مسئولیت این حقیقت را پذیرفتم که در نیمه اول ۲ هیچ باختیم.”

“ما از ابتدا تا انتها در کنار هم ماندیم و راه خود را برای برون رفت از این وضعیت سخت یافتیم. ما باید امروز را به خاطر بسپاریم، زیرا به ما کمک می کند تا در آینده تیمی باشیم که با مشکلات مشابهی کنار می آئیم.”

“همه نمی توانند یک نیمه دوم را مانند امروز تجربه کنند و چهار گل به میلان بزنند. بزرگان تیم می دانند که در نیمه اول چه اشتباهی کردیم، بنابراین با فروتنی اصلاحاتی انجام دادیم.

“این یک شب مهم بود، که ما درک کردیم که همیشه می توانیم اول از مغزمان استفاده کنیم، سپس از قلب و در نهایت از پاها.”

“اشلی یانگ و ویکتور موزز هر دو وینگ بک هستند، و نیاز به تمرین بسیار زیاد برای تطابق ندارند. به علاوه موزز در چلسی برای من بازی کرده است. برای هافبک ها، اوضاع پیچیده تر است، همچنین من همیشه روشهای از پیش برنامه ریزی شده و برای هر دو نوع حرکت هجومی و دفاعی دارم. اریکسن به خوبی فوتبال می داند، ولی بدنش ۱۰۰ درصد آماده نیست. من در مورد استفاده از اریکسن پشت لوکاکو فکر کردم، اما تصمیم گرفتم که چیزها را بیش از حد تغییر ندهم، زیرا برای ما بازی با دو مهاجم مهم است.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید