|

دربی شمال لندن بدون هری کین

مورینیو به طور علنی تأیید کرد که هری کین دربی شمال لندن را از دست خواهد داد آرسنال و تاتنهام تا 25 آوریل به مصاف هم نمی روند تا 25 آوریل به نظر می رسد به کین فرصت زیادی می دهد تا برای بازی دربی شمال لندن اماده شود. پس از جراحی برای ترمیم همسترینگ ، مورینیو انتظار ندارد او را تا بازی مقابل لستر در تاریخ 9 مه به بازی برگرداند ، بازی مقابل لستر یک هدف مهمتر از بازی آرسنال برای مورینیو است. اگر او آماده نباشد ، انتظار دارند که او برای بازی بعدش مقابل کریستال پالاس بازگردد. مورینیو پیش از بازی برگشت جام حذفی اسپرز مقابل ساوتهمپتون به خبرنگاران گفت:
شاید برای چیزی به او احتیاج داشته باشیم. چهارم بودن ، پنجم بودن ، ششم بودن. شاید برای چیزی او احتیاج داشته باشیم و او بتواند به ما کمک کند. امیدوارم. همه چیز خوب است. او در حال معالجه است هیچ فشاری وجود ندارد ، او ادامه می دهد ، بدون نگرانی برای بازگشت. با هوگو لوریس درمورد فوریه صحبت کردیم و او در ژانویه برگشت. بهتر است هیچ نوع انتظاری نداشته باشیم و هر نوع فشار را وارد نکنید. بگذارید زمان بگذرد و ببینیم چه میشود

البته ، ما همه این موارد را قبلاً دیده ایم که هری كین 5 دقیقه قبل از اعلام حضور تیم اسپرز مقابل آرسنال اعلام آمادگی كند.

قبل از شروع یورو ، انگلیس فقط دو دیدار دوستانه خواهد داشت و از مورینیو پرسیده شده است که این حرفها برای تیم انگلیس چه معنی دارد.؟ وی در پاسخ داد که:
“این مشکل ساوتگیت و (دستیار وی) استیو هالند است ، نه من.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید