|

مالدینی: “رانگنیک برای میلان مناسب نیست”

پائولو مالدینی بهترین عملکرد پنج سال اخیر میلان را این هفته در برابر اینتر دید و همچنین میلان برای دیدار مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا با یوونتوس آماده می شود. حال مدیر فنی روسونری هشدار می دهد که رالف رانگنیک

“گزینه خوبی برای باشگاهی مانند ما نیست”.

روسونری پس از چندین سال ناامیدی همچنان تلاش می کند به شکوه سابقش بازگردد و این هفته برد 2 بر صفر در نیمه اول را با بخت 4 – 2 در دربی دلامادونینا عوض کرد.

مالدینی به اسکای گفت:

“اگر بازی را به درستی تجزیه و تحلیل کنیم، واقعاً نیمه اول فوق العاده بود، بهترین عملکرد در پنج سال گذشته.”

وی گفت:

“برخی از مشکلات وجود دارد، ما این را می دانیم و روی آنها کار می کنیم. ما تیم کاملی نیستیم و در تلاش هستیم تا از بروز برخی خطاها جلوگیری کنیم، ما بازی هایی را که شایسته برد بودیم نباید ببازیم.

این اتفاقات زمانی اتفاق می افتد که تیم جوانی داشته باشید. این اتفاق برای حتی مجرب ترین افراد نیز رخ می دهد. هر کسی که بازیکن بوده است، آن لحظه ها را کاملاً به خاطر می آورد که وقتی مسابقه تغییر می کند، شما به اعضای باتجربه تیم، در این حالت سیمون کوجر و زلاتان ابراهیموویچ ، می چسبید تا احساس امنیت کنید. “

ابراهیموویچ پیرترین بازیکنی بود که در دربی دلا مادونینا موفق به گلزنی شد و همچنین یک پاس گل به آنته ربیچ داد.

وی گفت:

“او من را شگفت زده می کند، نه به این دلیل که او یک بازیکن عالی است ، بلکه از نظر آمادگی جسمی اش است. او به تنهایی تمرین کرد، اما بلافاصله بعد از دو ماه بدون شرکت در هیچ مسابقه ای، روی سری آ تأثیر گذاشت. “

روسونری میزبان یوونتوس در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا روز پنجشنبه است، میلان شانس این را دارد که شکست دربی را جبران کند.

“اول و مهمتر از همه، این یک نیمه نهایی است، با همه حواشی که با آن همراه هستند. این یکی از دو هدف ما برای این فصل است که دسترسی مستقیم به لیگ اروپا را به ما می دهد.”

وی گفت:

“ما مقابل تیم بزرگی بازی می کنیم که در 7 8 سال گذشته بر فوتبال ایتالیا تسلط داشته است. ورزشگاه دوباره پر خواهد بود و هواداران ما مثل همیشه در کنار خواهند بود. “

گزارش های زیادی در ایتالیا و آلمان وجود دارد مبنی بر اینکه میلان می خواهد رالف رانگنیک، سرمربی ردبول سالزبورگ را به عنوان مربی و مدیر در فصل آینده، تقریباًمشابه نقش سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد، معرفی کند.

مالدینی با اشاره به این شایعات گفت:

“من در مورد آن خواندم. صادقانه بگویم، من به عنوان مدیر فنی میلان، با احترام کامل به ایشان، فکر نمی کنم که وی شخص مناسبی برای باشگاهی مانند ما باشد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید