آداما ترائوره
| | | |

آداما ترائوره اولین خواسته فلیک بعد از عقد قرارداد با بایرن

بایرن مونیخ ستاره ولورهمپتون را هدف تابستانی خود قرار داده است. طبق گزارش ها، بایرن مونیخ برای تابستان آداما ترائوره ستاره ولورهمپتون را در نظر دارد.

زمان بازگشایی پنجره نقل و انتقالات تابستان به سرعت نزدیک می شود، بنابراین شایعات در حال افزایش هستند. عدم اطمینانی در مورد از سرگیری فوتبال وجود دارد که ممکن است در شروع و بسته شدن پنجره تأثیر بگذارد.

بایرن مونیخ به طور کلی در روند جذب بازیکن کارآمد است، اما اوضاع در حال حاضر برای آنها پیچیده شده است. یک چیز مسلم است که تمرکز اصلی بایرن در تابستان، اضافه کردن قدرت بیشتر در بخش هجومی تیم است. رکورددار قهرمانی بوندس لیگا در تابستان گذشته سعی در دستیابی به این هدف داشتند، اما ایجنتهای این بازیکن نتوانستند مطابق انتظارات مذاکرات را پیش ببرند.

برخی بازیکنان ستاره در 12 ماه گذشته به انتقال به بایرن نزدیک شده بودند. با این حال، هیچ وقت نمی توان تمام این احتمالات را رد کرد که یک پنجره زودهنگام آغاز شود. آنها اقدام به سوال از ایجنت بازیکنانی کرده اند که در سال گذشته به تیم بایرن مونیخ پیشنهاد شده بودند. رابطه مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا به شدت با لروی سانه، وینگر منچسترسیتی پیچیده شده است. آخرین اخبار از انگلیس اشاره به این دارد که بایرن مونیخ همچنین به دنبال یک وینگر دیگر از لیگ برتر است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید