آرتتا لستر
|

آرتتا : به خروج فکر نمیکنم و در آرسنال بسیار خوشحال هستم و افتخار می‌کنم

به گزارش فوتبال۷۲۴ رونالد کومان این هفته پس از اینکه تیم لالیگا چهارمین شکست خود را در شش بازی در تمامی رقابت ها متحمل شد، از بارسلونا اخراج شد. میکل آرتتا – بازیکن سابق جوانان بارسلونا – به سمت سرمربیگری مرتبط بوده اما خودش را از رقابت خارج کرده است.

 

میکل آرتتا می گوید علیرغم تلاش باشگاه سابقش بارسلونا برای سرمربی جدید پس از اخراج رونالد کومان، از اینکه سرمربی آرسنال است، “ممتاز” و “بسیار خوشحال” است.

کومان این هفته پس از اینکه در لالیگا چهارمین شکست خود را در شش بازی در تمامی رقابت‌ها متحمل شد، از بارسلونا اخراج شد.

این بازیکن هلندی در آگوست سال گذشته به این سمت منصوب شد و در اولین رقابت خود بارسلونا را به مقام سوم لالیگا رساند و کوپا دل ری را به دست آورد، اما در دومین فصل خود پس از جدایی لیونل مسی با مشکل مواجه شد.

آرتتا سرمربی آرسنال – بازیکن سابق جوانان بارسلونا – قبلاً به سمت مربیگری در نوکمپ مرتبط بوده است اما روز جمعه خود را از رقابت خارج کرد.

آرتتا به خبرنگاران گفت: 🔻

 

من در آرسنال بسیار خوشحالم و از بودن در اینجا مفتخرم. تمرکز من اینجاست.”
در چند سال گذشته اتفاقات زیادی در آنجا افتاده است. شما باید بر موقعیتی مانند جدایی لیونل مسی که سال ها بازیکن کلیدی بوده غلبه کنید و می دانم که این زمان می برد. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.”

 

سرجی بارخوان سرمربی فعلی بارسلونا B به طور موقت هدایت تیم اصلی را برعهده خواهد گرفت تا اینکه در مورد جانشین دائمی کومان تصمیم گیری شود.
ژاوی، هافبک سابق بارسلونا که در حال حاضر هدایت السعد قطر را بر عهده دارد، در حال مذاکره برای بازگشت به این باشگاه است.

آرتتا درباره وضعیت بازیکنان می‌گوید🔻

 

تیرنی به آمادگی کامل نزدیک می شود

 

آرتتا در آستانه دیدار شنبه لیگ برتر مقابل لستر، می گوید که آرسنال دیرهنگام کیران تیرنی، مدافع چپ را در ترکیب خود قرار دهد.

ملی پوش 24 ساله اسکاتلندی این فصل همیشه در خط دفاعی آرسنال حضور داشت اما پس از اینکه در تساوی 2-2 خانگی مقابل کریستال پالاس از ناحیه مچ پا دچار کبودی شد، پیروزی لیگ برابر استون ویلا و پیروزی روز سه شنبه Carabao Cup مقابل لیدز را از دست داد.

آرتتا گفت: 🔻

“او در حال پیشرفت است، تمرین می کند. بیایید ببینیم امروز چگونه است. او در چند روز گذشته کمی بهتر بود اما 100 درصد برای شروع اماده نبود.”
“تعدادی از آنها بوده اند که نتوانسته اند تمرین کنند. ما در طول بازی مقابل لیدز مصدومیت‌هایی داشتیم. امیدوارم امروز اخبار بهتری داشته باشیم.”

آرتتا گفت، بن وایت، مدافع تیم، تمرینات خود را به دلیل بیماری در تیم از دست داد، در حالی که مهاجم ادی نکتیاه، که هنوز نامش در فهرست بازی های لیگ برتر قرار نگرفته است، پس از گلزنی مقابل لیدز، ادامه می‌دهد.

آرتتا گفت:

 

«او بازیکنی است که دائماً فشار می آورد. “هر بار که او فرصتی به دست می آورد، از آن استفاده می کند. بازیکنان دیگری نیز در این پست حضور دارند.”
او مانند سایر بازیکنان بدون دقایقبازی زیاد است زیرا ما در این فصل بازی لیگ اروپا را نداریم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید