| | | |

آرسنال در مورد وضعیت بازیکن خط دفاعی منچسترسیتی از این باشگاه استعلام گرفته است

به گزارش فوتبال۷۲۴ مدافع سابق اورتون 18 ماه دیگر از قراردادش با سیتیزنها تمام می‌شود ، اما رقابت سختی برای حضور در تیم پپ گواردیولا از جمله با روبن دیاس ، لاپورته و ناتان آکه دارد

جان استونز مدتی است که در ترکیب سیتی منظم بازی نمی‌کند

او در طول 2020/21 فقط به 3 حضور در ترکیب تیم در رقابتهای لیگ برتر داشته است و از پیروزی 5-0 آخر هفته گذشته مقابل برنلی ، حتی یک دقیقه هم بازی نکرده بود. او متعاقباً جای خود را برای بازی بعدی سیتی مقابل فولام حفظ کرد.

اکنون ، یک منبع به 90min گفته است که در صورت علاقه آرسنال ، ممکن است راهی برای خروج از منچستر به استونز ارائه شود.
میکل آرتتا ، سرمربی ارسنال طرفدار این بازیکن 26 ساله است و به نظر می رسد کنترل توپ و تمرکز او در خارج از خط دفاع ، با فلسفه فوتبال او همسو باشد.

استونز هنوز خود را بهترین گزینه انگلیس در دفاع میانی می داند ، اما گرت ساوت گیت تاکنون تصمیم نگرفته است که او را برای حضور در تیم ملی دعوت کند .

کمبود وقت فعلی او در بازی که همچنان وجود دارد ، مطمئناً شانس استونز را برای رقابت حضور در مسابقات قهرمانی یورو که تابستان سال آینده برگزار می شود ، از بین می برد ، چیزی که از اوایل مربیگری ساوت گیت غیر قابل تصور هم به نظر می رسید.

در نتیجه ، استونز گزینه های خود را بررسی می کند و امیدوار است که اگر تصمیم به جدایی بگیرد سیتی مانع او نشود .
آرتتا امیدوار است که هیئت مدیره آرسنال با وجود باشگاه هزینه کلان برای گابریل مگالاهاس و ویلیام ، به او فکر کند.

این منبع به 90min گفت:

“آرتتا طرفدار بزرگ او است و فکر می کند استونز هنوز هم می تواند یکی از بهترین مدافعان اروپا باشد. سیتی به وضوح از او استفاده نمی‌کند و بنابراین انتقال در سال 2021 یک گزینه واقع بینانه به نظر می رسد. “

باید دید که پس از پرداخت 50 میلیون پوند به اورتون در سال 2016 ، سیتی با چه نوع معامله‌ای موافقت خواهد کرد ، اما تصور می شود که آنها علی رغم مدت زمان نسبتاً کمی که از قرارداد او می‌گذرد، مبلغ قابل توجهی از هزینه پرداختی خود را بخواهند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید