آرسنال دوباره اشتباه قرارداد اوزیل را تکرار کرده است،آن‌هم‌دوبار !

به گزارش فوتبال۷۲۴ میکل آرتتا در مورد روند بازسازی در آرسنال و اینکه چگونه ممکن است سالها طول بکشد صحبت کرده است ، و این منطقی است که وقتی به آنچه او به ارث برده نگاه کنید.
آرسنال دوباره در‌ حلقه‌ای مانند جریان مسوت اوزیل افتاده است ولی اینبار هفته ای بیش از 500 هزار پوند

این تیم از بازیکنان نسبتاً متوسطی که درآمد بالایی کسب می كردند مملو بود ، در حالی كه توسعه بازیکنان جوان تر به ستاره های تیم اول نیز زمان می برد ، بنابراین پول زیادی برای هزینه وجود ندارد.

آنها در ژانویه کار بزرگی انجام دادند و تیم را از وجود بازیکنانی بی تاثیر پاکر کردند کردند،مسوت اوزیل بزرگترین نام در این مجموعه بود ، اما به نظر می رسد مشکلات مشابه هنوز پابرجا هستند.

گزارش شده است که اوزیل در آرسنال هفته ای 350 هزار پوند درآمد کسب می کرد.در طول زندگی حرفه ای خود در آرسنال همه چیز به نفعش بود ، بنابراین وضعیت او در تیم منعکس کننده قرارداد او نبود.

حداقل شما فکر می کنید که وقتی آنها ضرر مطلق قرارداد اوزیل را دیدند ، درسهایی آموخته شده است ، اما وقتی به دو بازیکن فعلی نگاه می کنید می‌بینید این درست نیست.

آرسنال غالباً در شرایطی قرار می گیرد که قرارداد در حال تمام شدن است. این اتفاق در گذشته با رابین ون پرسی و الکسیس سانچز اتفاق افتاد ، همین حالا با فولارین بالوگون اتفاق می افتد و تابستان گذشته نیز با پیر امریک-اوبامیانگ اتفاق افتاد.

مهاجم در چنین وضعیتی خاص قرار داشت زیرا آنها را تازه به جام حذفی رسانده بود و او ستاره بارز تیم بود ، بنابراین احساس می شد آرسنال چاره ای جز بستن قرارداد با او ندارد.

مشکل آرسنال در زمانی بود که او داشت 31 ساله می‌شد ، او مهاجمی است که بازی او اساساً بر اساس سرعت انجام می شود ، بنابراین شما باید قرارداد سه ساله ای را که به او داده شده زا زیر سوال ببرید !این قرارداد باعث می شود هفته ای 300 هزار پوند حقوق به او پرداخت شود

آرسنال پس از قهرمانی در اف‌ای کاپ در هنگام مذاکره با اوبامیانگ در بدترین نقطه ممکن قرار گرفت

آرسنال به دلیل مشکلات مالی و کمبود تولیدی که در این بازیکن مشاهده می کند ، اکنون می خواهد او را بفروشد ، در حالی که او 30 سالگی را رد کرده و احتمال نیز وجود دارد که طی دو سال آینده قدرت او کاهش یابد

در نهایت این بدان معناست که آنها دوباره درگیر بازیکنی هستند که دستمزدهای هنگفتی دارد و ارزش فروش بالایی نخواهد داشت ، اما در واقع به نظر می رسد که آنها در تابستان گذشته دو بار اشتباه مسوت اوزیل را مرتکب شدند ❗️

ویلیان یک معامله سه ساله با 220 هزار پوند در هفته دارد

البته ممکن است سختگیرانه باشد که این بازیکن برزیلی را به عنوان یک ضرر مطلق در نظر بگیریم زیرا او در هفته های اخیر اندکی پیشرفت کرده است ، اما باز هم نمی توان گفت « آنچه در زمین می بینید حقوق کلان او را توجیه می کند.»

ویلیان آزاد بود اما دستمزد وی خیلی زیاد است
ویلیان این تابستان 33 ساله شد در حالی که اوبامیانگ 32 ساله شد بنابراین کسی قصد ندارد هزینه زیادی برای هر یک از بازیکنان بپردازد ، در حالی که واقعیت این است که آرسنال در صورت جدایی احتمالاً نیاز به پرداخت مبلغ زیادی از دستمزد آنها خواهد داشت بنابراین به نظر می رسد این جداییها هم چندان به نفع آرسنال نیست

شاید احساس شود که تجربه آنها حیاتی است و آنها بیش از آنچه میبینیم کمک خواهند کرد ، اما به نظر می رسد آرسنال هنوز هم بیش از 500 هزار پوند در هفته برای دو بازیکن بالای ۳۰سال پرداخت می‌کند .
پس این هزینه‌های کلان حقوقی تنها به دست ونگر نبوده است
مشکل آرسنال در عمق مدیریت است
اما آرتتا نیز در این درگیر است؟

این پول به راحتی می تواند دستمزد شش یا هفت بازیکن جوان برای تیم اصلی باشد و احتمالاً بازدهی فروش هم ایجاد می‌کرد ، بنابراین این نشان می دهد که چرا این بازسازی مدت زمان طولانی به طول می انجامد.

با گذشت سالها و متعادلتر شدن بودجه دستمزد ، اوضاع ممکن است بهبود یابد ، اما تاریخچه اخیر نشان می دهد که این باشگاه ممکن است از این اشتباهات درس نگیرد و آنها دوباره همان کار را انجام دهند

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید