ونگر ام باپه
| | | |

آرسن ونگر ام باپه را وارث مسی و رونالدو میداند، اما نسل بعدی انگلیس فاصله ای با او ندارند

فوتبال724- سرمربی سابق توپچی ها آرسن ونگر در مورد هموطنش کیلیان ام باپه گفت که “ام ‌باپه وارث مسی و رونالدو است اما نسل بعدی انگلیس چندان فاصله ای با او ندارند”

ونگر به تاک اسپورت گفت:

ما هرگز بازیکنانی مثل آنان (رونالدو ، مسی) را ندیده بودیم كه بتوانند در شرایط سخت كاملاً خلاق باشند.

ونگر در مورد ام باپه گفت:

این بازیکنان در حال رسیدن به پایان دوران خود هستند.

نسل بعدی ستاره های فوتبال شاید از فرانسه باشد. در حال حاضر، بازیکن کلیدی جهان می تواند ام‌ باپه باشد و البته نیمار که میشناسیم، اما ستارگان انگلیس فاصله زیادی با آنها ندارند.

انگلیس اکنون شانس خوبی دارد؛ آنها در سطح جوانان بسیار خوب عمل می کنند. آنها با گرت ساوتگیت در جام جهانی خوب کار کردند. من امیدوار هستم که در مسابقات اروپا بتوانند یکی از مدعیان باشند.

امثال ترنت الکساندر آرنولد و مارکوس رشفورد بهترین بازیکنان باشگاه‌های خود هستند. استعدادهایی مانند سانچو، اودوی  فودن و جیمز در برنامه های آینده ساوتگیت نقش مهمی خواهند داشت. به نظر می رسد انگلیس برای سال های آینده تضمین و تامین شده است.

بسیاری از آنها در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های اروپا حضور دارند، و به طور قطع می توانند از فرصت اضافی که با تعویق مسابقات تا سال 2021 برای آنها فراهم شده، بهره ببرند.

در حال حاضر به نظر می رسد که ام ‌باپه محتمل ترین بازیکن است که می‌تواند تاج و تخت را از مسی و رونالدو بگیرد. او در جوایز سال گذشته و جایزه توپ طلا بعد از مسی، رونالدو، ویرجیل فن دایک، سادیو مانه و محمد صلاح، موفق به کسب مقام ششم شد.

پس از بازی الهام بخش در جام جهانی 2018 با فرانسه، ام‌باپه در زمینه ملی به چیزی دست یافت که مسی و رونالدو نتوانستند به آن برسند.

اکنون، او چالش غیرقابل پیش بینی ای برای باشگاه آینده‌ دارد، چالشی که باعث می شود شایعاتی درباره انتقال او به خانه سابق رونالدو، رئال مادرید به گوش برسد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید