آلبرتینی
| |

آلبرتینی: میلان فوق العاده آشفته است!

دیمیتریو آلبرتینی اظهار داشت که میلان به یک پروژه ورزشی واضح و شفاف نیاز دارد و باید از یک شروع فصل بد پس از فصل ناامید کننده دیگر اجتناب کند. مدیر فنی FIGC (فدراسیون فوتبال ایتالیا) معتقد است میلان باید آشفتگی موجود در میلانلو را مهار کند.

هم تیمی سابق وی، زوونیمیر بوبان که سمت مدیر ورزشی را عهده دار بود، پس از منتشر شدن اختلافاتش با مدیر عامل باشگاه، ایوان گازیدیس از کار برکنار شد. این در حالی است که وی تنها تابستان سال گذشته این مسئولیت را بر عهده گرفته بود!

آلبرتینی گفت این یک شرمساری است، اما همچنین این مسئله را با داشتن ستارگان‌ زیادی در ترکیب مقایسه نمود و تاکید کرد که این یک جستجوی بیهوده برای یافتن یک مقصر برای وضعیت فعلی روسونری است. وی در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

به اعتقاد من یک آشفتگی بزرگ در میلان وجود دارد. من معتقدم که میلان یک عنصر ارزشمند را از دست داده است، اما این اوضاع همانند رختکن است. اگر ستارگان زیادی داشته باشید، برخورد های زیادی به وجود خواهد آمد. جستجو برای یافتن مقصر بی فایده است. فقط یک نفر مرتکب اشتباه نشده است، در پایان فصل همه چیز اشتباه پیش رفته است و همه در میلان بازنده هستند. اکنون آنان به یک پروژه ورزشی شفاف نیاز دارند. به دلیل این که هر سال از صفر شروع نکنند. اگر میلان فقط یک پروژه اقتصادی است، اجازه دهید تا آن ها این را بگویند.

هافبک پیشین روسونری اشاره کرد که سرمایه گذاری میلان روی بازیکنان جوان درست است، اما هشدار داد که بازیکنان جوان به محیطی با بازیکنان با تجربه تر نیاز دارند تا بتوانند پیشرفت کنند.

سرمایه گذاری روی جوانان صحیح است، اما استعداد های جوان در ایتالیا کافی نیستند. به بازیکنان با تجربه نیاز است تا به رشد جوانان کمک کنند و من می گویم میلان خالی از تجربه است. بازیکنان جوان نمی توانند ثبات داشته باشند. باشگاه های ایتالیایی به بازیکنان ایتالیایی نیاز دارند. من در تیم قدرتمندی رشد کردم، من از تجربه هلندی های تیم همچنین ژرژ وه آ، زوونیمیر بوبان و سایرین استفاده کردم و از آنان متشکرم. این گونه بازیکنان جوان رشد می کنند. احساس تعلق و مهارت آموختن. بدون این، بازیکنان جوان کافی نیستند.

زلاتان ایبراهیموویچ با بازگشت به سن سیرو در ژانویه، همچون نفس تازه ای در حال و هوای گرفته میلان بود. آلبرتینی گفت که زلاتان خود را به اندازه کافی ثابت کرده که می تواند در سطح اول فوتبال ایتالیا بازی کند.

میلان همچون تالابی به نظر می رسید و زلاتان همچون صخره ای رها شده در این تالاب بود. او امواج (مثبتی) ایجاد کرد. او نشان داد که همچنان می تواند در سری آ بازی کند. شاید نه همه بازی ها، اما می شود روی او حساب کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید