|

آلگری از مشکلات یوونتوس و از نظر خود در مورد ولاهوویچ صحبت می‌کند

به گزارش فوتبال۷۲۴ آلگری سرمربی یوونتوس می‌گوید که بازیکنانش همچنان در دفاع بسیار نرم هستند ،او همچنین از ولاوویچ، مهاجم فیورنتینا تمجید می کند.

بانوی پیر فردا در ورزشگاه آلیانز میزبان فیورنتینا است.
بیانکونری در دو بازی متوالی آخر سری آ شکست خورد، اما روز سه شنبه زنیت را شکست داد و با دو بازی مانده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

آلگری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت:

فیورنتینا واقعا خوب کار می کند، آنها فوتبال خوبی بازی می کنند، آنها تهاجمی هستند و مربی بزرگی دارند.
تقریباً همه بازیکنان به جز کین و ماتیا د شیلیو در دسترس هستند. یوونتوس تیم استثنایی است، اما ما باید در بسیاری از شرایط پیشرفت کنیم.حتی وقتی 4 گل می زنیم نباید گل دریافت کنیم. من احساس می‌کنم که هنوز از نظر دفاعی خیلی نرم هستیم، در حالی که در حمله به حریف پیشرفت کرده‌ایم. تعادل در فوتبال لازم است.ما با صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی به اولین هدف فصل رسیدیم، اما در لیگ قهرمانان عقب هستیم. ما باید دهانمان را ببندیم و سخت کار کنیم.

آلگری افزود:

ما می توانیم با بازیکنان تهاجمی بازی کنیم، اما آنها باید در دفاع کمک کنند.
برای کسب نتایج ثابت در سری آ، باید روی هر دو مرحله کار کنید. حالا باید لیگ قهرمانان را فراموش کنیم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم، این باید عادی باشد.
یک برد فصل ما را تغییر نمی دهد، ما باید از نظر ذهنی یک گام به جلو برداریم. وقتی رهبری را به دست می گیریم، به نگرش متفاوتی نیاز داریم. بعد از گل زدن چراغ را خاموش می کنیم و احساس می کنیم بازی تمام شده است.
به این ترتیب ما آسیب پذیر می شویم و باید در آن لحظات توجه کنیم.»

بیانکونری ها دوسان ولاوویچ را که فردا تهدید شماره یک فیورنتینا خواهد بود، در نظر گرفته اند.
این بازیکن 21 ساله قرارداد خود را تا ژوئن 2023 تمدید نخواهد کرد و بانوی پیر برای جذب او در ژانویه یا تابستان تلاش خواهد کرد.
آلگری به تمجید از مهاجم صربستانی پرداخت، اما از پرداختن به جزئیات در مورد استراتژی های نقل و انتقالات باشگاه خودداری کرد.

آلگری گفت:

 

“شما می توانید بازیکنان را در حال بازی تماشا کنید، اما اگر آنها را تمرین ندهید، قضاوت کردن آنها دشوار است. ولاوویچ بازیکن قدرتمندی است، این را از گل های او می توان فهمید. با این حال، او بازیکن فیورنتینا است و ما مدافعان بزرگی داریم، بنابراین من آرام هستم.

سرمربی فیورنتینا نیز درباره آینده مهاجم ستاره خود صحبت کرد، اما گفت شایعات در مورد جدایی ولاوویچ در ژانویه معتبر نیست.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید