| |

آلگری : اینترمیلان بهترین تیم حال حاضر سری‌آ است. فوتبال توسط شیطان اختراع شد…

به گزارش فوتبال۷۲۴مکس آلگری اعتراف می کند که باخت یوونتوس در سوپرکاپ ایتالیا به اینترمیلان در پنج ثانیه قبل از سوت پایان به او این احساس را می دهد که “فوتبال توسط شیطان اختراع شده است.”

بیانکونری در جریان بازی با ضربه سر وستون مک کنی پیش افتاد ، اما با پنالتی لائوتارو مارتینز این برتری مساوی شد و در اخرین ثانیه ها الکسیس سانچز دروازه بانو پیر را باز کرد

نزدیک بود که در اواخر وقت اضافه توپ وارد آوت شود که الکسیس سانچز ظاهر شد و آخرین توپ را ربود و با اشتباه دفاعی ضعیف الکس ساندرو آنرا گل کرد.

 

آلگری درباره باخت در‌فینال گفت 🔻

این یک بازی واقعی بود، یک آزمون خوب برای ما تا ببینیم کجا هستیم. متأسفانه فوتبال گاهی اوقات به نظر می رسد که توسط شیطان اختراع شده است.
ما پنج ثانیه مانده به پایان یک اشتباه ساده مرتکب شدیم، اما در مقابل قدرتمندترین تیم ایتالیا بازی کردیم و چندین موقعیت داشتیم و به اینترمیلان خیلی کم اجازه تحرک دادیم. ما در 10 دقیقه ابتدایی تلاش کردیم، اما پس از آن واقعاً خوب کار کردیم.”

ایپورت مدیاست و گزارشگر خط ارتباطی آنها درست قبل از گل اعلام کردند که آلگری و کادرش از بازیکنان یووه خواسته بودند که یک ضربه ایستگاهی بزنند تا لئوناردو بونوچی به عنوان بازیکن تعویضی برای ضربات پنالتی وارد زمین شود، اما ممکن است این موضوع باعث حواس پرتی آنها شود.

آلگری درباره این گل گفت 🔻

 

شکست در پنج ثانیه مانده به پایان دردناک است، اما ما باید از این عصبانیت برای سری آ، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا استفاده کنیم.
ما باید به نکات مثبت نگاه کنیم، تیم در حال پیشرفت است، به خصوص از نظر فیزیکی. این یک بازی تک بود، آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت، بنابراین اکنون روی لیگ تمرکز می‌کنیم.»

با توجه به تعداد بازیکنانی که از یوونتوس غایب بود، از جمله دلیخت، خوان کوادرادو، وویچک شزنی، فدریکو کیزا، دانیلو، آرون رمزی و لئوناردو بونوچی، عملکرد خوبی بود.

آلگری در ادامه گفت 🔻

 

این مدرکی است که یک رویکرد واحد از سوی همه وجود دارد. علیرغم اشتباه اخر، دیدیم که الکس ساندرو به سطح همیشگی خود بازگشت، در حالی که دانیله روگانی پس از بازی رم دوباره در دفاع خوب عمل کرد.

پائولو دیبالا از روی نیمکت آمد، اما به نظر می رسید که از آمادگی کامل فاصله دارد.

آلگری درباره دیبالا گفت 🔻

 

از آنجایی که در بازی‌های قبلی خطر می‌کردیم و او دچار مشکل شد، بیش از آنچه در نظر داشتیم مقابل رم بازی کرد، متوجه شدیم که وقت‌های اضافه ممکن است به او فشار بیاورد و ما نباید بیش از 60 دقیقه برنامه‌ریزی می‌کردیم.
10 دقیقه اول ترسناک بود، اما ما اعتماد به نفس پیدا کردیم و در نیمه دوم عملاً به اینتر اجازه ندادیم.
من به بچه ها بابت عملکردشان تبریک گفتم، چون کار آسانی نبود. وقتی در چنین بازی‌ای، به‌ویژه یک جام، پنج ثانیه مانده به پایان بازی را می‌بازید و باید جشن‌های حریف را تماشا کنید، به ضررتان خواهد بود. ما باید از آن در آینده استفاده کنیم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید