| | | | |

آلگری سرمربی یوونتوس بعد از حذف: مقابل بنفیکا بازی را برای خودمان سخت کردیم

فوتبال724– مکس آلگری توضیح داد که چرا برنامه‌اش برای متوقف کردن بنفیکا در نیمه اول ناامیدکننده شکست خورد و از یوونتوس می‌خواهد پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا بر روی کسب مقام در لیگ اروپا تمرکز کند.

بیانکونری ها برای اولین بار در 9 سال گذشته از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی خارج می شوند، زیرا این چهارمین شکست آنها در پنج بازی این فصل در لیگ قهرمانان اروپا است.

آنها واقعاً بعد از شکست مسابقه، با چند سانتر از ساموئل ایلینگ-جونیور که الهام بخش گل آرکادیوش میلیک و وستون مک کنی بود، از خواب بیدار شدند و شروع به مبارزه کردند.

ماتیاس سوله به 4-4 نزدیک شد، اما این نیز درست است که رافا سیلوا حداقل سه فرصت برای تکمیل هت تریک خود داشت، از جمله یک موقعیت که به تیر عمودی دروازه یوونتوس خورد.

پس از گل تساوی، شما نمی توانید بلافاصله گل دیگری را مانند آن در پنالتی دریافت کنید. آلگری به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما زندگی را برای خودمان سخت کردیم، دو موقعیت را با ولاهوویچ استفاده نکردیم، سپس بعد از استراحت 4-1 عقب افتادیم.

این حذف دردناک است، ما عصبانی و ناامید هستیم، اما اکنون باید روی سری آ و عقب ماندگیمان تمرکز کنیم زیرا شروع خوبی برای فصل نبوده است و باید انرژی فیزیکی و روحی را بازیابی کنیم.

ما باید این حذف را بپذیریم و این ناامیدی را به انگیزه برای بازی بعدی مقابل لچه تبدیل کنیم. قطعا حذف قبل از این قطعی شده بود، اما ما همچنان باید در بازی می ماندیم، زیرا علیرغم نیمه اول ضعیف این حس را داشتیم که همچنان می توانیم به بنفیکا آسیب بزنیم.

متأسفانه، ما کار را برای خودمان سخت‌تر کردیم و سوله می‌توانست گلزنی کند تا در دقایق پایانی به ما امیدواری بدهد.

#
تیم
بازی
برد
تساوی
باخت
زده
خورده
تفاضل
امتیاز
1
بنفیکا
پ
ت
ت
پ
پ
6
4
2
0
16
7
9
14
2
6
4
2
0
16
7
9
14
3
یوونتوس
ش
پ
ش
ش
ش
6
1
0
5
9
13
-4
3
4
مکابی حیفا
ش
ش
پ
ش
ش
6
1
0
5
7
21
-14
3
صعود لیگ اروپا

آلگری در ابتدا با گذاشتن آرک میلیک روی نیمکت به جای مویزه کین غافلگیرمان کرد و اعتراف کرد که برنامه این بود که بنفیکا را تا زمانی که ملی پوش لهستانی بتواند آنها را به عنوان بازیکن تعویضی شکست دهد، متوقف کند.

بنفیکا در شروع به شدت فشار می آورد، روی ضد حملات خطرناک بود و امیدوار بودم میرتی و میلیک سطح کیفی ما را در نیمه دوم بهبود بخشند، اما در آن زمان ما 4-1 عقب افتاده بودیم. ایلینگ 20 روز است که با ما تمرین می کند، این بازیکنان جوان مشتاق هستند و فشاری را احساس نمی کنند.

ما هنوز در لیگ اروپا هستیم، امیدوار بودیم بازی پایانی ارزش بیشتری داشته باشد، اما متأسفانه فقط ارزش حضور در لیگ اروپا را دارد.

اکنون مبارزه با مکابی هیفا برای کسب مقام سوم و صعود به پلی آف لیگ اروپا ادامه دارد.

خبر خوب این است که آنها یک رکورد رودرروی یکسان دارند، بنابراین به تفاضل گل می رسد، که در حال حاضر یووه در -3 و مکابی هیفا -9 است.

خبر بد این است که پاری سن ژرمن و بنفیکا نیز تقابل یکسانی دارند، بنابراین سعی خواهند کرد تا جایی که ممکن است گل بزنند تا رتبه اول را تضمین کنند و در تئوری قرعه‌کشی آسان‌تری برای حذفی‌ها داشته باشند.

بازی های پایانی یوونتوس – پی اس جی و ماکابی هیفا – بنفیکا است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید