| |

آلگری : یوونتوس مدعی اسکودتو نیست،باید واقع بین باشیم

به گزارش فوتبال۷۲۴ آلگری اصرار دارد که یوونتوس هرگز مدعی اسکودتو نبوده و پس از شکست خانگی اش مقابل آتالانتا می‌گوید «به اینجا برای به چالش کشیدن چهار تیم برتر» آمده است.

او می‌گوید

« زمانی که واقع بین باشیم، فشار را از بین می بریم.»

این یک شکست دردناک دیگر برای بیانکونری ها پس از تحقیر 4-0 در اواسط هفته مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا بود و آنها را با هفت امتیاز از رده چهارم فاصله گرفت.

دوان زاپاتا روی یک اشتباه دفاعی حمله کرد و گل زد، در حالی که ضربه آزاد پائولو دیبالا به لالای دروازه رفت.
آلگری به DAZN گفت:🔻

«این عملکردی شبیه به نمایش مقابل لاتزیو ، با فیورنتینا و میلان بود.
ما از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم بهترین استفاده را نمی‌کنیم، آتالانتا با اشتباه ما تنها یک شوت به سمت دروازه داشت و همانطور که دیروز گفتم، این گل مهم است.

آلگری در‌ادامه گفت 🔻

بازیکنان کمی اضطراب دارند، بازیکنان عجله دارند و در کارها عجله میکنند، اما ما باید روی عملکردها کار کنیم و سعی کنیم بازی ها را ببریم تا اعتماد به نفس و آرامش را به دست آوریم.

 

از آلگری پرسیده شد که آیا این تیم یوونتوس توسط رسانه ها و هواداران بیش از حد ارزیابی شده است؟او‌گفت🔻

من فکر می‌کنم تیم بسیار خوبی است، لحظاتی وجود دارد که ما برای گلزنی تلاش می‌کنیم، اما مردم در ابتدا می‌گفتند که این تیم قوی‌ترین تیمی است که به سادگی باید اسکودتو را برد و من همیشه به این نکته اشاره می‌کردم که درست نیست.ما اینجا هستیم تا چهار تیم برتر را به چالش بکشیم. بعد از این اجرا نمی‌توانم از بچه‌هایم شکایت کنم، فقط می‌توانم به تلاش‌هایشان تبریک بگویم، بقیه کار به عهده شماهایی است که برای امرار معاش صحبت می‌کنید.»

یوونتوس آلگری در این مرحله هفت امتیاز کمتر از آندره آ پیرلو در فصل گذشته دارد و 15 امتیاز کمتر از مائوریتزیو ساری.آلگری در اینباره گفت 🔻

 

“من فکر می کنم ما باید واقع بین باشیم. اگر بعد از 14 بازی در این موقعیت باشیم، به این معنی است که ارزش ما در حال حاضر همین است. راه درازی در پیش است، اما از نظر عملکرد، من فقط دیدم که در مقابل ورونا، ساسولو و امپولی اشتباه کردیم.

آلگری میگوید اگر واقع بین باشند کارها بهتر می‌شود🔻

زمانی که واقع بین باشیم، می توانیم فشار را از بین ببریم و در یک محیط آرام تر بهتر کار کنیم. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که سعی کنیم بهترین های خودمان را ارائه دهیم.
ما یوونتوس هستیم و به نظر می رسد مردم فکر می کنند که این بدان معناست که ما باید به طور خودکار برنده اسکودتو باشیم. کاری که باید انجام دهیم این است که به کار خود ادامه دهیم، سعی کنیم آرام باشیم و چند گل دیگر به ثمر برسانیم. در این لحظه ما در حال تلاش برای گلزنی هستیم و از نظر من به این دلیل است که احساس آرامش و اعتماد به نفس را از دست داده ایم.
فکر کردن به اما و اگرها فایده ای ندارد. ما باید از صفر شروع کنیم، همه چیز را پشت سر بگذاریم و آماده باشیم تا به بازی بعدی بپردازیم، سپس کیفیت خود را به اوج اضافه کنیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید