کنته
| | | |

آنتونیو کنته بعد از کامبک دقایق آخری در برابر فیورنتینا : بعضی اوقات نامتعادل بودیم

فوتبال724– آنتونیو کنته شکایت دارد که اینتر در بازی هیجان انگیز 4-3 با فیورنتینا “بعضی اوقات نامتعادل بود”، اما همچنین اعتراف می کند که او باید “بیشتر لذت بردن از روند کار” را یاد بگیرد.

کنته بعد زا برد فیورنتینا به DAZN گفت:

سه نکته مطمئناً مهم هستند، اما ارزیابی عملکرد نیز کاملاً عادلانه است.

نکته مثبت این است که ما چهار گل به ثمر رساندیم و موقعیت های زیادی برای گلهای بیشتر ایجاد کردیم. من فکر می کنم دروازه بان آنها (بارتلومیج) دراگوفسکی واقعاً خوب عمل کرد. ما تعداد زیادی حمله کردیم و برای فیورنتینا مشکلاتی ایجاد کردیم، اما در عین حال تمرکز کافی برای مقابله با ضد حملات آنها را نداشتیم.

بچه ها می دانند که ما باید در این مورد پیشرفت کنیم، زیرا ما باید تعداد زیادی حمله کنیم و دفاع کنیم. تعادل کلید همه چیز است، ما عصر امروز در بعضی مواقع تعادل نداشتیم و هزینه این اشتباهات را پرداخت کردیم.

ما باید سعی کنیم با رفتن به جلو، نه نشستن روی دامان دروازه بان خود، دفاع کنیم. ما می خواهیم حریفان را تحت فشار قرار دهیم. این اولین بازی (الکساندر) کولاروف بود، (دانیلو) دی امبروسیو به عنوان یک مدافع میانی بازی می کرد، اما کل تیم باید در مسیر درست کار کند.

من از نحوه حمله امروز تحت تأثیر قرار گرفتم، حتی اگر فکر می کنم تعداد زیادی بازیکن پیش رو داشته باشیم و این باعث شد خلأهایی برای فیورنتینا ایجاد شود. ما باید توجه بیشتری داشته باشیم.

کریستین اریکسن در نقش ترکوارتیستا بازی را شروع به کار کرد، اما هنوز در تلاش است تا در تاکتیک های کنته جا بیفتد یا تفاوت زیادی در سری آ ایجاد کند.

ما با کریستین به همان روشی که با دیگران کار می کنیم کار می کنیم. ما سعی می کنیم همه آنها را در بهترین شرایط قرار دهیم. من فکر می کنم اریکسن از همان ابتدا که وارد شده شدت خود را بهبود داده است. او در نقش ایده آل خود بازی می کند، یک ترکوارتیستا پشت دو مهاجم.

من فکر می کنم او بازی خوبی داشت. ما می دانیم که او برخی ویژگی ها را دارد و سعی می کنیم این خصوصیات را بیرون بیاوریم. گاهی اوقات بلافاصله اتفاق می افتد، گاهی اوقات کمی طول می کشد، بنابراین من ایمان و صبر دارم. او پسر خوبی است و برای تیم سخت کار می کند.

امیدوارم جرقه ای به طور قطع او را روشن کند و به او اجازه دهد راه خود را پیدا کند.

کنته تقریباً در تابستان از اینتر خارج شد و دلیل آن اختلاف نظر با باشگاه و مدیران بود، اما اکنون اعتراف می کند که او نیز باید تغییر کند.

بعد از سال اول حضورم در اینتر، فهمیدم كه توجه به نتایج بسیار زیاد است و مردم فراموش می كنند راهی وجود دارد كه باید طی كنیم. من معتقدم که مسیر مهم است و حتی شکستها نیز لحظاتی قابل آموزش هستند، بنابراین باید از آنها لذت برد.

یک مربی باید از روند کار لذت بیشتری ببرد و من باید روی آن کار کنم. من گاهی اوقات از شکست چنان عصبانی می شوم که فراموش می کنم از روند کار لذت ببرم، بنابراین روی این موضوع کار می کنم.

اینتر رقابت ها را به عنوان مدعی بالقوه اسکودتو آغاز کرد، حتی بیشتر از یوونتوس با مربی جدید آندره پیرلو.

فصل گذشته، من فکر می کنم ما در ایتالیا اعتبار کسب کردیم، با کسب امتیازات و عناصر مثبت در سری آ مقام دوم را کسب کردیم. ما همچنین، و بیش از همه، در سطح بین المللی اعتبار کسب کردیم، زیرا اینتر نیاز به حضور در فینال اروپا دارد.

ما باید تلاش کنیم تا در مورد قابل اعتماد بودن، حتی در بازیهایی مثل امشب که هرگز تسلیم نشدیم، هوادارانمان را خوشحال کنیم. بچه ها چنین تشنگی برای پیروزی و آرزوی برد را نشان دادند و من به آنها افتخار می کنم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید