کنته گلادباخ
| | | | |

آنتونیو کنته پس از بازی گلادباخ : این تساوی با تساوی فصل گذشته با اسلاویا پراگ قابل مقایسه نیست

فوتبال724– آنتونیو کنته اصرار دارد که تساوی 2-2 با بوروسیا مونشن گلادباخ “نمی تواند” با شروع ضعیف فصل گذشته لیگ قهرمانان مقایسه شود.

سال گذشته، نراتزوری کار خود را با بن بست خانگی مقابل اسلاویا پراگ آغاز کرد و هرگز کاملا روی فرم نیامد و در نهایت در گروه خود سوم شد.

کنته پس از تساوی با گلادباخ گفت:

ما نمی توانیم این بازی را با تساوی فصل گذشته برابر اسلاویا پراگ مقایسه کنیم. آن یک لغزش واقعی بود، در حالی که امشب ما در مقابل تیمی با پتانسیل بسیار خوب ظاهر شدیم که دارای کیفیت فنی و همچنین بدنی است.

من دفع توپی از سمیر هاندانوویچ به یاد نمی آورم، در حالی که ما شانس پیروزی در این بازی را داشتیم. من چیزی برای سرزنش کردن بچه ها ندارم.

به ناچار، ما می توانیم در برخی شرایط که اشتباهاتی وجود دارد بهبود یابیم و باید بر روی کاهش آنها کار کنیم.

کریستین اریکسن به دلیل آسیب دیدگی و بحران بیماری در تیم بصورت نادری بازی را از ابتدا در ترکیب شروع کرد، که اوج آن بیرون رفتن اشرف حکیمی بخاطر کووید19، ساعاتی قبل از شروع بازی بود.

مانند کل تیم، اریکسن بازی خوبی داشت. ما از او خواستیم که روی توپ ها تصمیم گیری بهتری داشته باشد و من فکر می کنم او هم مثل همه بچه ها خوب عمل کرد.

ما باید تمام تلاش خود را در زمین انجام دهیم. این همه کاری است که باید انجام دهیم. امروز دریافت خبر مثبت بودن تست اشرف حکیمی در ساعت 5 عصر کار آسانی نبود. تا امروز صبح، او با ما تمرین می کرد، قصد داشت بازی را از ابتدا شروع کند، بنابراین همه برنامه های تاکتیکی را که آماده کرده بودیم تغییر داد.

من به بچه ها گفتم که با هر سر بالا به زمین بروید. از نظر روانشناختی آسان نبود، اما بچه ها نشان دادند که آنها مردان خوب و بازیکن خوبی هستند.

اینتر در اواخر بازی گل دوم را از گلادباخ خورد. کنته گفت:

من فکر می کنم که امروز می توانستیم خیلی کم با نیمکت نشینان کار کنیم. الساندرو باستونی پس از کووید دو جلسه تمرین داشت ، مارسلو بروزوویچ دچار مشکل عضلانی شد و استفانو سنسی در دسترس نبود. راجا ناینگولان روز گذشته برای اولین بار یک جلسه تمرین داشت.

الکسیس سانچز به جای لاوتارو مارتینز کار را شروع کرد، اما گفته شد که او که در بین نیمه از زمین بازی خارج شد و مشکل عضلانی داشت.

سانچز باید توسط کادر پزشکی ارزیابی شود. بعضی اوقات باید با الکسیس صحبت کنید و بفهمید چه خبر است، اما ما فردا خواهیم دید که اوضاع چگونه است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید