کونته اریکسن
| | | |

آنتونیو کونته بعد از برد جنوا: اگر اریکسن شایسته باشد بازی می کند

فوتبال724– آنتونیو کونته معتقد است روملو لوکاکو پس از یک سال حضور در اینتر “یک بازیکن متفاوت” است، اما از سوالات کریستین اریکسن عصبانی است. “اگر شایسته باشد بازی می کند.”

مدتی طول کشید تا تاکتیک های کاتاناچیو جنوا را بشکنند، اما سرانجام لوکاکو و دانیلو د آمبروسیو پیروزی 2-0 را تضمین کردند.

کونته بعد از برد جنوا به اسکاری اسپورت ایتالیا گفت:

ما از ابتدا بازی را کنترل کردیم، در بعضی مواقع شما موفق می شوید زودتر نفوذ کنید، گاهی اوقات کمی طول می کشد.

در برابر بروسیا مونشن گلادباخ، آمار نشان می دهد که ما فقط دو شوت به سمت دروازه را اجازه دادیم. ما امروز اجازه هیچ شوتی را به سمت دروازه خودمان ندادیم و کلین شیت کردیم.

تیم از قدرت خود آگاه است و ما امروز از آن استفاده کردیم تا با اطمینان بازی کنیم. وقتی از سه موقعیت سه گل دریافت می کنید، به این معنی است که تیم تعادل دارد، فقط برخی خطاها وجود دارد.

شما درباره اعداد صحبت می کنید، من باید در مورد تعداد شانس هایی که در واقع اجازه می دهیم تجزیه و تحلیل دقیق تری انجام دهم و این مهم تر از گلهای دریافت شده است.

الساندرو باستونی پس از درگیر با کروناویروس به تیم بازگشت و به نظر می رسید تفاوت زیادی در سه بازی اینتر وجود دارد.

باستونی فصل گذشته با ما کار کرد، بنابراین او می داند روش حرکاتی که باید به طور منظم انجام دهیم. مدتها طول می کشد تا تازه واردانی مانند الکساندر کولاروف از این موضوع آگاه شوند. فراموش نکنیم، ما فقط 10 روز تمرین پیش فصل داشتیم، چندین بازیکن جدید داشتیم و در دفاع مخصوصاً مدتی طول می کشد تا حرکات را تمرین کنیم.

اجتناب ناپذیر است که باستونی آن را بهتر از کولاروف، که به نوع دیگری از روش تاکتیکی عادت کرده بود، بداند. من از الکس خوشحالم، زیرا او شخصیت، تجربه و کیفیت زیادی را به ارمغان آورد.

من موافقم که آندره رانوکیا امروز بازی فوق العاده ای داشت، متئو دارمیان نیز همین کار را انجام داد. رانوکیا مدتی بازی نکرده بود، به نظر می رسید که او باید تیم را ترک کند، اما این ثابت می کند که وقتی متمرکز باشید و سخت کار کنید، موقعیت های خود را بدست می آورید.

لوکاکو دفاع جنوا را شکست داد و بار دیگر بن بست را شکست، و ایجنت او ادعا کرد که بلژیکی اکنون بهترین مهاجم میانی جهان است.

روملو بازیکن متفاوتی با بازیکن سال گذشته است. من همیشه در گذشته می گفتم او یک الماس خشن بود که می خواستم با او کار کنم. او در حال کار است و شما می توانید نحوه دریافت توپ، نحوه حرکت و همه چیز را بهبود ببخشید.

وقتی از کنته سوال شد که چگونه اریکسن در ترکیب اینتر قرار می گیرد، از پرسش عصبانی شد.

من فکر می کنم که شما بیش از حد بر روی این مسئله اریکسن متمرکز شده اید، شما از ژانویه در مورد او سوال کرده اید. او مانند دیگران عضو تیم است، اگر لیاقتش را داشته باشد بازی می کند و اگر چنین نباشد بازی نخواهد کرد.

شما خصوصیات کریستین را می بینید، من سعی می کنم بهترین نتیجه را از او بگیرم، اما دوست ندارم که شما سعی کنید باعث شوید من از اریکسن بد بگویم تا اینکه دیگران را ستایش کنم.

او با ما است، این مشکلی نیست. اجتناب ناپذیر است که ما باید راه درستی برای به دست آوردن بهترین نتیجه از او پیدا کنیم، در بعضی مواقع کار می کند، در بعضی موارد اینطور نیست. ما باید با او کار کنیم و او را وادار کنیم که شدت را افزایش دهد. او تلاش می کند، همه چیز را می دهد، اما ما نمی توانیم نحوه بازی اینتر در هنگام حضور یا خارج از زمین اریکسن، تغییراتی که در هنگام تعویض انجام می شود را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم. این عادلانه نیست.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید