کونته جنوا
| | | |

آنتونیو کونته پیش از بازی با جنوا : ما هم باید مثل لیورپول صبور باشیم تا به جام برسیم

فوتبال724– مربی نراتزوری آنتونیو کونته پیش از بازی با جنوا از لیورپول به عنوان نمونه ای برای صبر در مورد “مسیری که ما انتخاب کرده ایم” اشاره کرد اما اعتراف کرد اینتر “باید همچنان پیشرفت کند”.

اینتر پس از تساوی 2-2 برابر بوروسیا مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان اروپا، فردا دوباره در بازی سری آ مقابل جنوا قرار می گیرد.

مربی نراتزوری معتقد است که اینتر در این فصل “کمتر از آنچه شایسته بوده کسب کرده است” و تأکید کرد که بعد از چند هفته دشوار، نگران نیست.

کونته در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با جنوا گفت:

ما باید به تیم خودمان نگاه کنیم، ما در حال کنترل اوضاع هستیم و در حال حاضر سعی داریم هر سه روز به بهترین شکل ممکن بازی کنیم.

بازیابی بازیکنان و آماده سازی مسابقات. همه آنها بازی های مختلفی هستند و ما باید سعی کنیم همه کارها را انجام دهیم: بازیابی خوب بازیکنان و آماده شدن برای مسابقات به روش صحیح.

من اصلاً نگران نیستم زیرا راهی که ما انتخاب کرده ایم باعث خوشحالی من، بازیکنان و باشگاه می شود. ما خوب بازی می کنیم، فوتبال خوبی داریم و کمتر از آنچه شایسته ماست به دست می آوریم.

گاهی اوقات آنها ما را به خاطر برخی از بی احتیاطی هایی كه می توانیم از آنها اجتناب كنیم، مجازات می كنند، اما من خوشحالم كه بازیکنان من به ایده خاصی و عزمی كه برای آن قائل هستند معتقدند.

کونته معتقد است نراتزوری از نظر “شدت” تیم برتر است و فکر می کند جزئیات تعیین کننده تاکنون در فصل 21-2020 به خلاف تیم او بوده است.

اگر در مورد شدت صحبت کنیم، فکر می کنم در آخرین بازی برابر باشگاه آلمانی نیز برتر بودیم. من فکر می کنم این روش درستی است، بنابراین، همانطور که همیشه می گویم، شما اغلب اجازه می دهید تحت تأثیر نتیجه قرار بگیرید.

اگر به عملکرد نگاه کنم، از آنچه انجام می دهیم راضی هستم، اما مهمتر از همه، بازیکنانم راضی هستند.

نتیجه نهایی همچنین به عوامل دیگر بستگی دارد، پس از خروج و بعد از ورود، که برای ما منفی بوده است.

ما همیشه باید 110 درصد توانمان را ارائه دهیم تا نتیجه خوبی بگیریم و همچنین عملکرد خوبی داشته باشیم.

ما باید کار کنیم، اما باید لیورپول [یورگن] کلوپ را به عنوان مثال در نظر بگیریم. آنها چهار سال چیزی برنده نشدند و اکنون یک ماشین جنگی هستند.

آنها از آنچه می ساختند خوشحال بودند. این مسیری است که ما با مدیران و رئیس باشگاه طی کرده ایم و از خارج می توانیم نوع ساختاری را که در حال شاخت است درک کنیم. این باعث خوشحالی ما می شود.

اینتر در این فصل برای کلین شیت تلاش کرده و کونته پیش از بازی با جنوا اعتراف کرد نراتزوری باید پیشرفت کند.

اگر ببینیم که در تلاش هستیم چه کار کنیم، چگونه می خواهیم کل تیم را درگیر کنیم، بنابراین تغییر ویژگی های برخی از بازیکنان نسبت به سال گذشته اجتناب ناپذیر است.

ما گل های زیادی زدیم و می توانستیم بیشتر گل بزنیم. ما گل های قابل اجتناب را پذیرفتیم و اغلب به دلیل اشتباهات های فردی است که می توانیم آنها را بهبود بخشیم.

ما باید به پیشرفت خود ادامه دهیم و یک جنبه مثبت نیز وجود دارد: بسیاری از بازیکنان به دلیل عدم حضور بسیاری از بازیکنان بلافاصله بازی کردند و تجربه کسب کردند.

ما به کار، بازی کردن ادامه خواهیم داد. تاکنون هیچ تیمی نبوده که از ما برتر باشد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید