پیرلو رم
| | | | |

آندره پیرلو اذعان می کند که علی رغم تساوی 2-2 با رم : در حال پیشرفت هستیم

فوتبال724– آندره پیرلو اذعان می کند که تساوی 2-2 با رم از نظر عملکرد یوونتوس “یک گام به عقب” بود، اما “ما در یک روند در حال پیشرفت هستیم”.

این مربی از پیروزی 3-0 مقابل سامپدوریا، آلوارو موراتا را به جای جانلوکا فرابوتا در زمین قرار داد، اما این باعث تغییر تاکتیک های آنها شد.

کریستیانو رونالدو دو بار آنها را پس از گلهای جوردن ورتو به شرایط بازی برگرداند، حتی اگر آدرین رابیوت به دلیل دو کارته شدن از زمین اخراج شود.

آندره پیرلو بعد از بازی با رم به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

ما در این فصل با دو تیم کاملا متفاوت روبرو بودیم، بنابراین من می دانستم که رویکرد ما کاملاً متفاوت از رویکرد مقابل سمپدوریا خواهد بود.

این از نظر عملکرد یک قدم به عقب بود، اما این یک روند در حال پیشرفت است و ما فرصتی برای بازی های دوستانه پیش فصل نداشته ایم تا این موارد را آزمایش کنیم.

در نهایت یک امتیاز کسب شد، زیرا ما دو بار با یک گل عقب افتادیم و سپس 10 نفره شدیم، در حالی که ما بازیکنانی مانند آرتور را داریم که شش ماه است که واقعا بازی نکرده اند.

ما می خواستیم از موقعیت های تک به تک حداکثر استفاده را ببریم، چون می دانستیم رم به تعداد زیادی حمله خواهد کرد، اما آنطور که انتظار داشتیم پیش نرفت. همیشه بازی در مقابل یک تیم سازمان یافته سخت است.

ما سعی کردیم خطوط میانه زمین را محکم نگه داریم تا جایی برای تراکوارتیستا فراهم نشود. در بعضی مواقع کارساز بود، در بعضی مواقع جواب نداد، اما ما مجبوریم همه این شرایط را در طول یک مسابقه آزمایش کنیم، زیرا دوستانه قبل از فصل نداریم.

روش بازی پیرلو بازیکنانش بسیار روان است، سه نفر در عقب به چهار نفر تغییر حالت می دهند، آرون رمزی بیشتر در یک نقش آزاد است، اما همیشه دو نفر در خط میانی بازی می کنند.

ما هافبک های متناسب با سیستم دو نفره داریم، بنتانکور، آرتور و رابیوت همه این ویژگی ها را دارند و ما باید آنها را در شرایطی قرار دهیم که بهترین عملکرد را داشته باشند.

متأسفانه، اینها همه شرایطی است که شما نمی توانید در تمرین آزمایش کنید، باید یک مسابقه باشد. آرتور برای سازگاری با سری آ و سبک فوتبال ما به زمان نیاز دارد و نیازی به گفتن نیست که بعد از مدت ها بازی نکردن کاملاً روی فرم نیست.

بنتانکور فصل گذشته چیزی بیش از حد بازی کرد، او خسته بازی ها را خاتمه داد و تمرینات خاصی را برای بازگشت به فرم مطلوب انجام داده است.

ما از داشتن رونالدو بسیار خوشحالیم، زیرا او فقط گل نمی زند. وقتی ما 10 نفره شدیم او بیشتر دوید و این کمک بزرگی به هم تیمی هایش بود.

دژان کولوسفسکی و خوان کوادرادو این بار توسط آندره پیرلو تعویض شدند اما برای بدست آوردن موقعیت های گلزنی جلوی رم واقعا تلاش کردند.

ما می دانستیم که ممکن است در جناحین بازی دشوار باشد، زیرا رمی ها مدافعان بسیار تهاجمی دارند. ما باید آنها را بیشتر کنترل می کردیم، اما حرکات را اشتباه گرفتیم و همه در یک جهت حرکت کردند، بنابراین فضاهای مورد نظر ما ایجاد نمی شد. اینها مناطقی است که مطمئناً می توانیم پیشرفت کنیم.

از پیرلو سوال شد که آیا اینتر عمق قدرت بیشتری نسبت به یوونتوس دارد که آنها اشرف حکیمی، آرتورو ویدال و الکساندر کولاروف را به خدمت گرفته اند.

من نمی دانم که اینتر از ما بهتر است، اما مطمئناً نسبت به فصل گذشته قویتر است، زیرا آنها بازیکنانی با کیفیت به میلان آورده اند. فکر می کنم این نبرد تا آخر فصل باشد. من گفتم که تعویض های پسران عصر امروز مهم خواهد بود ، به خصوص اینکه شب گذشته با اینتر چه اتفاقی افتاد و این درست بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید