پیرلو اسپتزیا
| | | |

آندره پیرلو بعد از برد اسپتزیا : بازی خوبی انجام دادیم، یووه در حال پیشرفت است

فوتبال724– آندره پیرلو اصرار دارد که یوونتوس “مقابل اسپتزیا بازی خوبی انجام داد” و اذعان کرد که تیم همچنان می تواند پیشرفت کند.

پیرلو سرمربی بانوی پیر پس از بازی مقابل اسپتزیا به اسکای اسپورت گفت:

ما یک بازی خوب انجام دادیم، باید آن را در نیمه اول تمام می کردیم، موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. اگر این کار را نکنید، در برابر هر حریفی خطر می کنید.

ما می خواستیم آن را ببریم و رونالدو به ما کمک کرد.

ستاره پرتغالی پس از آزمایش مثبت برای کووید بیش از 20 روز قرنطینه بود و در روز جمعه تستش منفی شد و امروز در نیمه دوم مقابل اسپتزیا با ورود از روی نیمکت به زمین بازگشت. پیرلو گفت:

ما سیستم خود را کمی تغییر دادیم، ما می دانستیم که آرتور آزادتر خواهد بود کمی عقب بازی کند. رونالدو در حال پیشرفت است و ما منتظر او بودیم.

هم او و هم پائولو دیبالا در حال پیشرفت هستند، بیایید ببینیم همه در روزهای آینده چه احساسی دارند.

ما همیشه در فاز دفاعی با چهار مدافع بازی می کنیم. من این بازیکنان را در دسترس داشتم، وقتی همه برمی گردند خواهیم دید که چگونه می توانیم بازی کنیم اما شرایط یکسان است.

ما در حال پیشرفت هستیم، برخی از بازیکنان از مصدومیت برمی گردند و ما وقت خواهیم داشت تا روی ایده های خود کار کنیم.

به آرامی، در موقعیت هایی که در طول تمرینات آماده می شویم در بازی ها خواهیم دید. ما باید بازیکنان را در خطوط انتخاب کنیم، وقتی این کار را انجام دادیم، فقط باید به حمله به منطقه آنها فکر کنیم.

من سعی می کنم فاز دفاعی را با دو خط فشرده ساده کنم، باید وقتی توپ را از دست می دهیم هجومی تر باشیم، بهتر است که پنج متر جلوتر بدوید تا 70 متر عقب بروید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید