آندره پیرلو دیناموکیف
| | | |

آندره پیرلو پس از برد مقابل دیناموکیف : کیه زا مناسب آنچه ما می خواهیم انجام دهیم است

فوتبال724– آندره پیرلو سازگاری تاکتیکی خود با یوونتوس را پس از پیروزی 2-0 در دیناموکیف ، از جمله تطبیق پذیری فدریکو کیه زا و دژان کولوسفسکی توضیح داد.

بیانکونری با شروعی ایده آل لیگ قهرمانان را آغاز کرد و به لطف دو گل آلوارو موراتا در خارج از خانه مقابل دینامو کیف 2-0 پیروز شد.

این مربی با اشاره به تساوی 1-1 شنبه سری 1، به اسکای اسپرت ایتالیا گفت:

ارائه عملکرد جامع تر نسبت به کروتونه مهم بود.

ما روز دوشنبه توانستیم چند مورد را امتحان کنیم و عصر امروز سازماندهی بیشتری داشتیم. ما می توانستیم از موقعیت های نیمه اول بیشتر استفاده کنیم، اما پس از برتری بازی را به خوبی کنترل کردیم.

یک آزمایش تاکتیکی جذاب وجود داشت که به دلیل مصدومیت جورجیو کیه لینی فقط 18 دقیقه طول کشید. کیه لینی در مرکز دفاع سه نفره و دانیلو در سمت چپ قرار داشت.

پیرلو توضیح داد:

این چرخشی بود که می خواستیم در سمت راست داشته باشیم، با کولوسفسکی برای اینکه خوان کوادرادو جلو برود، برش را انجام داد.

آنها به دنبال تحت فشار قرار دادن لئوناردو بونوچی بودند، بنابراین ما جورجیو را در مرکز قرار دادیم. مصدومیت او ما را مجبور به تغییر شرایط کرد، اما مریح دمیرال خیلی خوب کار کرد.

كیلینی مشکل عضلانی داشت. او قبلاً پس از انجام بازی های ملی این احساس را داشت، بنابراین در برابر کروتونه استراحت کرد. اکنون آن را ارزیابی خواهیم کرد.

کیه زا در جناح چپ و کوادرادو در سمت راست در برابر دیناموکیف درخشان بودند، اگرچه مثل همیشه با آندره پیرلو سیستم های تاکتیکی به صورت مداوم تغییر می کردند.

آنچه که من می خواستم این بود که بازیکنان زیادی حمله کنند. کیه زا می تواند در هر دو جناح بازی کند، کولوسفسکی یا آرون رمزی می توانند به عنوان تراکوارتیستا پشت مهاجم بازی کنند.

فراموش نکنیم که کریستیانو رونالدو را نداریم و پائولو دیبالا در فرم خوبی نیست، بنابراین ساختار حمله می تواند تغییر کند، اما بازیکنان در موقعیت های مناسب قرار دارند.

کیه زا مناسب آنچه ما می خواستیم انجام دهیم است. قرار نیست او هافبک پنجم باشد، بلکه یک مهاجم در عرض است، در حالی که هنگام دفاع به هافبک چهارم تبدیل می شود. او می تواند در هر دو طرف بازی کند و این کار را خیلی خوب انجام می دهد.

دیبالا برای اولین بازی فصل از روی نیمکت در برابر دیناموکیف به زمین آمد، اما نا آماده به نظر می رسید. آندره پیرلو گفت:

شما می توانید بگویید که او امشب 100 درصد آماده نبود، او باید بازی کند تا آرام آرام به فرم خود برگردد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید