| | | |

آندره پیرلو : گفتگو با بازیکنان مهم است، در مورد استراحت دادن به رونالدو صحبت خواهیم کرد

فوتبال724– یوونتوس در بازی افتتاحیه فصل 21-2020 سری آ در تورین با نتیجه 3 بر صفر از سد سمپدوریا گذشت. آندره پیرلو در اولین تجربه مربیگری با گل زنی رونالدو در اولین بازی رسمی به پیروزی رسید.

شوت اسنوکر دژان کولوسفسکی دروازه حریف را باز کرد و در نیمه دوم لئوناردو بونوچی و کریستیانو رونالدو نتیجه را سه بر صفر کردند.

پیرلو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

گفتگو با بازیکنان مهم است، زیرا من تا چند سال پیش بازیکن بودم و همیشه دوست داشتم با آنها بحث کنم. مهم است که همه بدانند که چه می خواهند و چه فکر می کنند.

پیرلو مطمئناً با اولین بازی خود غافلگیرکننده بود، جیانلوکا فرابوتای 21 ساله را با تنها دومین حضور خود در سری آ بازی را آغاز کرد، وستون مک کنی در خط میانی و آرون رمزی آزادی بیشتری در بازی داشتند.

نیمه اول خوب بود، حیف است که ما بیش از یک گل نزدیم. سطح آمادگی جسمانی ما تا پایان کاهش یافت، اما ما برنده باقی ماندیم و همه موقعیت ها، از جمله ضد حمله های سامپدوریا را کنترل کردیم.

فرابوتا بازی خوبی داشت. الکس ساندرو مصدومیت پیدا کرد، بنابراین من این پسر زیر 23 سال را انتخاب کردم که خیلی خوب با ما تمرین می کند. من استفاده از او را اصلا خطری نمی دانستم.

وی گفت:

این آمریكایی با شروع تمرینات قبل از فصل در آلمان وارد این کشور شد، بنابراین از برخی دیگر در وضعیت بهتری بود. او در پاس دادن خود چند خطا مرتکب شد، اما این اولین بازی بود، ما می توانیم او را به خاطر آن ببخشیم.

جمع کردن همه روشهای مختلف بازی با هم زمان می برد. من نمی خواهم فقط ایده های کپی را کپی و جای گذاری کنم، من ایده های خودم را دارم و می خواهم از تیم هایی که به من الهام داده اند اقتباس کنم.

ما وقت زیادی نداشته ایم، زیرا پیش فصل دیر شروع شد و سپس آنها برای انجام بازیهای ملی از باشگاه دور بودند. ما همچنین فقط یک بازی دوستانه داشتیم، اما این اولین مسابقه خوب بود و ما همچنان روی آن کار خواهیم کرد.

دفاع نیز با سه بازی شروع شد، در حالی که تحت حمله قرار گرفت، به چهار بازیکن منتقل شد، حتی اگر سیستم رسمی یووه 5-4-1 را داشته باشد.

ما چهار هافبک میانی داریم که به نظر من در یک هافبک دو نفره بهتر بازی می کنند. بنابراین ما در تلاشیم تا از این سیستم استفاده کنیم، با چهار مدافع دفاع کنیم، سپس در حمله بیشتر سه به علاوه دو هستیم.

رونالدو معروف است که طرفدار استراحت نیست، بنابراین آیا پیرلو یک طرح B را برای این پیشکسوت پرتغالی در نظر گرفته است؟

ما در مورد آن فکر می کنیم و درباره آن صحبت کردیم. همانطور که تازه شروع کردیم، او هنوز خسته نشده است، اما وقتی به بازی های کم اهمیت تری می رسیم، سعی می کنیم به او استراحت دهیم. او یک پسر بچه بسیار باهوش است که بدن خود را به خوبی می شناسد، بنابراین از زمان فرا رسیدن زمان استراحت یا بالا بردن آن آگاه است.

یووه به طور فعال به دنبال یک مهاجم میانی است و پائولو دیبالا در حال حاضر مصدوم است، بنابراین پیرلو چگونه با این همه ستاره و رونالدو همکاری می کند؟

ما بهترین هایش را خواهیم داد. این در مورد پیدا کردن تعادل مناسب است. بازیکنان با کیفیت همیشه مورد استقبال قرار می گیرند، به شرط آنکه خصوصیاتی برای ایجاد تعادل در تیم داشته باشند، اما ما می خواهیم از استعداد هرچه بیشتر استفاده کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید