| | |

آنچلوتی : به لطف قدرت بازیکنان تعویضی پیروز شدیم، به ویارئال تبریک می‌گویم

به گزارش فوتبال۷۲۴ کارلو آنچلوتی در پایان بازی رئال مادرید و چلسی در ۱/۴نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱/۲۲ بسیار خوشحال بود. سرمربی ایتالیایی که البته شکست را دوست نداشت، زمانی که همه چیز برای مادرید بدتر به نظر می رسید با واکنش صحیح تیم را حفظ کرد

آنجلوتی گفت: 🔻

«هر چه بیشتر سختی بکشید، من خوشحال تر هستم.
“ما این تساوی را به لطف انرژی بردیم. من تغییراتی را انجام دادم تا انرژی داشته باشم. تیم آسیب های زیادی دیده است و همه بازیکنان چهره خود را نشان داده اند. ما مستحق 2-0 نبودیم. ما از ضربات ایستگاهی رنج بردیم. چون میلیتائو را نداشتیم. مشکلاتی داشتیم، بعد از 2-0 دچار رکود روانی شدیم، اما جادوی استادیوم باز هم خیلی به ما کمک کرده است.

آنجلوتی درباره حسش روی نیمکت گفت 🔻

“من باید آرام باشم و تیم را به خوبی ارزیابی کنم. تلاش چلسی در پرس بسیار قوی بود ولی خستگی آنها در نهایت باعث برتری ما در وقت اضافه شده است.”

آنجلوتی درباره دفاع تیم گفت 🔻

کارواخال به عنوان یک مدافع میانی خیلی خوب بازی کرد و همه به ما انرژی زیادی دادند.”
“می خواهم به ویارئال و اونای امری برای رسیدن به نیمه نهایی تبریک بگویم. فوتبال اسپانیا و ما در حال حاضر دو تیم در نیمه نهایی داریم و فردا ممکن است سه تیم شویم.”

آنجلوتی درباره کاماوینگا گفت 🔻

او می تواند از ابتدا بازی کند، او وقتی وارد زمین می شود، انرژی زیادی برای آن می گذارد. وقتی بازی‌ها پیشرفت می‌کنند، اگر رودریگو، والورده و کاماویگا را در اختیار داشته باشید، از نظر بدنی تیم بسیار قدرتمندی خواهید داشت.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید