| |

آنچلوتی : بیل می‌خواهد آنطور که شایسته است در رئال مادرید کارش را تمام کند.

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن در مرحله حذفی دور رفت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند،کارلو آنجلوتی که در هر دو تیم سابقه مربیگری و کسب جام دارد در این بازی روی نیمکت رئال است و به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد

احساس شما چیست؟ آنجلوتی 🔻

“احساس خوبی دارم، ما اعتماد به نفس خوبی داریم.این یک بازی سخت در برابر یک حریف دشوار است. در برابر تیمی که مانند ما آرزوی قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد. این می تواند یک فینال باشد. ما می خواهیم از پاریس عبور کنیم کنیم. آنها رقیبی هستند که می تواند در چمپیونز رقابت کند.”

کجا تمرین کردن سخت تر است، در پاریس یا مادرید؟ آنجلوتی 🔻

“تمرین کلا برای من سخت نیست. هر چه باشگاه بزرگتر باشد، بیشتر از آن لذت می برم. تمرین در مادرید و تمرین در پاریس لذت بخش است.”

درباره گریت بین آنجلوتی گفت🔻

بیل به هم تیمی هایش بی احترامی نکرده است، او خوب تمرین می کند، او حرفه ای است… او می خواهد قراردادش را آنطور که شایسته است به پایان برساند. او به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است، کارهای مهمی انجام داده است… و من فکر می کنم که قهرمانی پایان خوبی است. این برای حرفه او خوب است

آیا با هافبک چهارم بازی می کنی؟ آنجلوتی 🔻

“سوال خوبی است… ما 4-3-3 بازی کردیم، اما یک هافبک می تواند در آن پست جا بیفتد.”

فکر می کنید امباپه قبل از این مسابقه چه فکری می کند؟ آنجلوتی 🔻

همه بازیکنانی که بازی می‌کنند می‌خواهند به تیمشان کمک کنند تا رقیب را حذف کنند. آنچه امباپه فکر می‌کند همان چیزی است که بنزما، وینیسیوس یا مسی فکر می‌کنند. او می‌خواهد رقیب را در لیگ قهرمانان حذف کند.

نحوه آماده سازی برای این مسابقه، آنجلوتی 🔻

“پی اس جی در انتقال توپ و کنترل میدان قوی است و مادرید هم همینطور است. ما بازی مالکیت و هجومی داریم. ما دو تیم مشابه از این نظر هستیم. فکر می کنم دو تیم فوتبال مشابهی بازی می کنند. ما باید بازی را ببریم ، با انجام یک بازی کامل و دقیق»

رئال ۱۳جام دارد و پی ای جی هیچی،نظر شما چیست؟ آنجلوتی 🔻

“فشاری که هر دو تیم دارند این است که مقابل یک رقیب بزرگ بازی می‌کنند. لازم نیست خیلی جلوتر فکر کنیم. باید برای این بازی خوب آماده شویم و فشار را کنترل کنیم… این یک وسواس فکری نیست، یک انگیزه است.
ما مقابل یک تیم بزرگ بازی می کنیم، در یک استادیوم تماشایی… من همیشه فکر می کنم آماده شدن برای بازی سختی نیست، ذهنیت مهمترین چیز است و ذهیت ما صد در صد پیروزی است. مربی باید برنامه ریزی کند، اما ما دو تیم قابل تشخیص هستیم و نه برای پاری سن ژرمن و نه برای ما، آماده شدن برای این مسابقه خیلی سخت است.”

خاطره شما از پاریس؟ آنجلوتی 🔻

“من خاطرات بسیار خوبی از زمانی که اینجا گذراندم دارم. هواداران به من عشق زیادی دادند. مائوریسیو کار بزرگی انجام می دهد، مربیگری در چنین باشگاهی آسان نیست، زیرا فشار زیادی وجود دارد. مهمترین چیز این است که برنده شوید و این یک بازی برتر است.”

آنجلوتی درباره بنزما 🔻

“من باید به دکترها گوش کنم و تصمیم بگیرم. مرخصی پزشکی از قبل وجود دارد. او با دویدن و دوی سرعت تمرین کرده است، اما شما باید احساس او را ببینید. اما مربی باید منتظر بماند تا ببیند دکتر چه می گوید. کریم یک ماه بازی نکرده است اما او کریم است، اگر خوب است باید بازی کند”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید