|

آنچلوتی: رقابت بر سر قهرمانی در سری آ جذاب است اما برگ برنده در دستان یوونتوس است؛ کریستیانو رونالدو

سرمربی کنونی تیم اورتون که در نیم فصل اول مربی تیم ناپولی بود و پس از کش و قوس های فراوان جای خود را به گتوزو داد، در مورد رقابت بر سر قهرمانی در سری آ صحبت کرد.

تنها ۳ امتیاز اختلاف بین تیم های صدرنشین وجود دارد و این مسئله هیجان‌انگیز است.از اینکه رقابت هنوز داغ است خوشحالم.

او در ادامه با کنایه گفت:

درایتالیا بر سر خیلی چیزها مبارزه می شود و امسال برای قهرمانی هم مبارزه می شود. نمی شود تنها یوونتوس را مقصر دانست. امسال اینتر هم‌ سرمایه گذاری زیادی کرده است و لاتزیو نیز تا به اینجا نمایش فوق العاده ای داشته است

او در ادامه گفت:

فوتبال نیاز به درک و شناخت دارد و هر کس به نسبت خود از زمینه ای متفاوت در فوتبال لذت میبرد. نمی دانم چه چیزی بیشتر هیجان شما را بر می انگیزد، تفاوت بین گاسپرینی[سرمربی آتلانتا] و ایوان یوریچ[سرمربی هلاس ورووتا] و یا شاید هم سبک بازی متفاوت پپ گواردیولا.

او در ادامه در مورد اریکسن، هافبک جدید تیم اینتر صحبت کرد:

او نیاز به زمان دارد تا هماهنگ شود. او بازیکن بسیار خوبی است، هر چند در اواخر حضور خود در تیم تاتنهام زیاد پا به میدان نگذاشت. اینجا هم برای او شروعی دیگر محسوب می شود، هر چند با وجود گذشت این همه بازی سخت می توان این را شروع نامید.

او در ادامه در مورد صدرنشینی یوونتوس در صدر جدول با یک اختلاف امتیاز صحبت کرد:

ساری تمام تلاش خودش را برای حفظ موقعیت خود می کند. او در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و به زودی لیگ قهرمانان نیز آغاز می شود و نمی توان میان آنها تفاوت قائل شد و دیگری را فراموش کرد. ساری راه سختی در پیش دارد ولی تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

او در ادامه از رونالدو تمجید کرد:

ما در مورد بازیکنی صحبت می کنیم که در تمام بازی ها گل می زند. وجود او برای هر تیم و هر مربی ای یک نعمت است. وقتی بازی را با او شروع می کنید شما از پیش یک گل زده اید.

در ادامه انچلوتی از سابقه حضور بر روی نیمکت یوونتوس به عنوان مربی صحبت کرد:

وقتی سرمربی یوونتوس بودم و قهرمان سری آ شدیم تیم با کیفیت تری نسبت به یوونتوس کنونی بودیم. البته آنها هم فوتبال منظمی را ارائه می دهند و همیشه با برنامه وارد زمین می شوند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید