| | |

آنچلوتی : ما به بنزما وابسته هستیم و از این بابت بسیار خوشحالم

به گزارش فوتبال۷۲۴ در آستانه دیدار دو تیم رئال مادرید و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا دور برگشت ۱/۴ نهایی کارلو آنچلوتی سرمربی رئال هیچ تردیدی در مورد اینکه تیمش به بنزما وابسته است ندارد

 

آنجلوتی درباره بنزما🔻

“ما به بنزما وابسته هستیم، این چنین است، ما آن را انکار نمی کنیم. و من بسیار خوشحالم که به کریم وابسته هستیم. این یک واقعیت است و چیز خوبی است.”

آنجلوتی درباره تماس از رئال مادرید🔻

“این تنها تیمی بود که نمی توانستم به او نه بگویم. اگر کس دیگری می آمد، در اورتون می ماندم. من در آنجا خیلی خوب بودم. اگر مادرید در پایان فصل خوشحال باشد، فکر می کنم ادامه خواهم داد. شاد بودن، مثل الان».

آنجلوتی درباره رفتن به ایتالیا🔻

“گاهی اوقات به رفتن به تیم ملی فکر کرده ام، و هر روز آن را دوست دارم. در سال 2018 می‌توانستم به ایتالیا بروم. تا زمانی که این تراشه را در ذهنم تغییر ندهم، به تیم ملی نخواهم رفت. من دوست ندارم سه بار در سال کار کنم، اگر این آرزو را از دست بدهم، متوقف می شوم، البته حضور در کادرفنی در جام جهانی 1994 تجربه خوبی بود، اما من کار باشگاه ها را دوست دارم. “.

آنجلوتی درباره کاسمیرو در طول سالهای 2014-2022🔻

او تجربه و شخصیت بزرگی دارد… او قطعه بسیار مهمی است و در آینده نیز خواهد بود. تعداد کمی در دنیا هستند که بتوانند کاری را که او انجام می دهد انجام دهند.”

آنجلوتی درباره مصاحبه توخل🔻

“چلسی تلاش خواهد کرد. این روح فوتبال و تیم های بزرگ است که هرگز تسلیم نمی شوند.”

آنجلوتی درباه بنزما و هالند را به هم 🔻

“چه سوالی! نمی توانم پاسخی بدهم. من فقط می گویم که کریم یک مهاجم مرکزی مدرن است و آنچه از مهاجمان نیاز است انجام میدهد. همه چیز، از جمله کارهای دفاعی. او نمایانگر کاملی است که یک مهاجم مرکزی باید در فوتبال باشد”.

آنجلوتی درباره قهرمان گفت 🔻

“هیچ کس نمی تواند بگوید که فلان تیم برنده خواهند شد. در این رقابت چیزهای زیادی مهم است، فراتر از تاکتیک
“من خوش شانس هستم که تیمی دارم که این موقعیت ها را به خوبی می شناسد. مطمئناً آرام بیرون نخواهیم آمد. ما تیمی شاد هستیم و از آنچه در پیش است آگاه هستیم.”

آنجلوتی درباره بازی فیزیکی بیشتر و والورده🔻

در ترکیب، خواهیم دید. ما این نوع بازی را دوست داریم. ما باید برای همه چیز آماده باشیم و همچنین برای تغییر چلسی در نحوه بازی ، زیرا کاری که آنها در لندن انجام دادند جواب نداد.

آنجلوتی درباره بازی 🔻

“همه می دانند که سخت خواهد بود، فراتر از 1-3. ما باید رنج بکشیم و بجنگیم، مطمئنا. ما منتظر رقیبی هستیم که تمام تلاش خود را برای عبور از ما انجام دهد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید