| | |

آنچلوتی پس از حذف منچسترسیتی : ما همه چیز را داشتیم: فداکاری، شانس و انرژی

به گزارش فوتبال۷۲۴ کارلو آنچلوتی با وجود اینکه تنها 30 دقیقه از بزرگترین شاهکار تاریخ مادرید گذشته بود، در مقابل مطبوعات ظاهری آرام داشت.

او آرام و خندان به قدردانی از بازیکنانش و هواداران که هرگز تسلیم نشدند پرداخت.

 

چگونه این شاهکار به دست می آید؟ آنجلوتی 🔻

“وقتی همه فکر می کردند بازی تمام شده است، یک ترکیب خوب کافی بود. ما تمام انرژی خود را روی آن گذاشتیم. برای پیروزی نیاز به کمی شانس دارید. آنها حریفان بسیار سختی بودند، اما تیم هرگز تسلیم نشد. همه چیز داشت: فداکاری، شانس و انرژی. این یک بازی فشرده بود که ما خیلی خوب بازی کردیم.”
“اتفاق عجیبی در این لیگ قهرمانان اروپا رخ داده است. ما در برابر تیم های بسیار قوی بازی کرده ایم، در برابر همه تیم های قوی.این اعتبار مهمی به بازیکنان و پیراهن و افتخار باشگاهی که آنها هم بازی می کنند است

صلاح مادرید را می خواست. آنجلوتی 🔻

“احساس من این است که از رسیدن به فینال بسیار خوشحالم. باز هم مقابل لیورپول، که سه فینال به عنوان سرمربی مقابل آنها بودم. من دو سال در لیورپول زندگی کرده ام و این برای من یک دربی است.”

آنجلوتی 🔻

“باید از بازیکنان تشکر کنم، زیرا آنها تمام تلاش خود را می کنند. سپس چیزهای زیادی وجود دارد، مانند بیرون آمدن رودریگو و زدن دو گل و بیرون آمدن وایخو در پنج دقیقه آخر و پیروزی در تمام دوئل های هوایی.”
در وقت اضافه مهمترین چیز سر، روانشناسی بود. می دانستم که ما انرژی داریم و سیتی پس از از دست دادن برتری نمی تواند آنقدر خوب باشد. تفکر مهم ترین چیز بود.”

فینال مقابل کلوپ ؟ آنجلوتی 🔻

“من یورگن را به خوبی می شناسم، برای او و کادر مربیگری او نهایت احترام را قائل هستم. این یک فینال فوق العاده خواهد بود. یک فینال بسیار مساوی.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید