| |

آنچلوتی پس از شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن : امباپه غیرقابل توقف است، دو کارت داور عجیب بود

به گزارش فوتبال۷۲۴ کارلو آنچلوتی به وضوح اعلام کرد که از شکست رئال‌مادرید مقابل پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ناامید شده است اما امیدوار است در بازی برگشت در برنابئو پیروز شوند.

او به تمجید از امباپه می پردازد و معتقد است تیمش نتوانسته از زیر فشار پاری سن ژرمن خارج شود.

آنجلوتی گفت 🔻

«ما در دفاع خوب عمل كرده‌ايم اما چندان تهاجمي نبوده‌ايم. در بازي با توپ كم بوديم، پاس‌هاي زيادي را از دست داديم و هزينه‌هاي زيادي براي رهايي از فشار آنها داشت. آسنسيو و ويني ، بنزما هم خیلی توپ نگرفتند، با توپ کاری که می خواستیم نکردیم.

بازی بنزما و نحوه دید او از بازی برگشت:🔻

مشکل بنزما جسمی نبود. من درست قبل از پایان او را عوض کردم، مشکل این است که توپ هایی که می خواستیم به او نرسید. برای ما سخت بود که خوب بازی کنیم و در حالت عادی ما وقتی آنها فشار وارد میکردند، مشکلات زیادی نداشتیم. من خوشبین هستم اگرچه باید در بازی برگشت بهتر کار کنیم. بازی را در خانه داریم و نباید نگران گل خارج از خانه باشیم. واضح است که پاری سن ژرمن برتری خوبی دارد اما امیدوارم کافی نباشد.

صحبت با داور در پایان بازی و امباپه:🔻

 

به او گفتم که دو کارت به ما داده است که درست نبود. همیشه می توان چیزی را ابداع کرد و در آخرین لحظه او این کار را کرد .”

درباره بازی 🔻

«ما سعی کردیم از دفاع شروع کنیم، اما نتیجه نداد. خط دفاع پایین باید تهاجمی‌تر می‌بود، اما رویکرد محافظه‌کارانه نبود. برای ما نتیجه‌ای حاصل نشد.

دلیل اینکه باور داربد پیروز می‌شوید چیست ؟🔻

اینکه با یازده به اضافه 50000 بازی می‌کنیم. دلیلش این است».

کایمیرو و مندی:

«ما تیم بزرگی داریم و می‌توانیم تغییر کنیم. باید قوی‌تر باشیم».

درباره خط هافبک:

“ما از همه جنبه‌ها رنج کشیده‌ایم، فشار روی مدافعان کناری و هافبک‌هایی که پاس‌های بیشتری را از دست داده‌اند. ما نمی‌توانیم ویژگی‌ها را تغییر دهیم، باید ادامه دهیم و پیشرفت کنیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید