| | |

آیا رانگنیک می‌خواهد ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ را به منچستریونایتد بیاورد؟

به گزارش فوتبال۷۲۴ بعید به نظر می رسد که جولیان ناگلزمن به این زودی ها بایرن را ترک کند، اما رالف رانگنیک ممکن است سعی کند سرمربی جوان را متقاعد کند که آلمان را ترک کند.

طبق گزارش‌های خارج از انگلیس (که توسط اکسپرس جمع‌آوری شده است)، رالف رانگنیک که اخیراً منچستریونایتد او را به خدمت گرفته است، ممکن است به دنبال سرمربی آلمانی باشد تا خلاء دائمی سرمربی باشگاه شیاطین سرخ را پر کند.

در واقع، رانگنیک ممکن است مستقیماً به جولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ نگاه کند:🔻

  • گزارش ها حاکی از آن است که رالف رانگنیک قصد دارد جولیان ناگلزمن را به فهرست نهایی مدیران منچستریونایتد اضافه کند. این سرمربی آلمانی به زودی تا پایان فصل هدایت اولدترافورد را برعهده خواهد گرفت. اما او یک چشم به آینده خواهد داشت و شیاطین سرخ به دنبال انجام درست استخدادم مربی بعدی خود هستند.

پس از جدایی اوله گونار سولسشر، رانگنیک موافقت کرده است که تا پایان فصل، سرمربی موقت یونایتد شود. سولسشر آخر هفته گذشته پس از هفت شکست از 13 بازی، با شکست 4-1 در آخرین بازی با واتفورد اخراج شد.

رانگنیک قبل از اینکه به عنوان مدیر ثابت به یونایتد برود، تا تابستان مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت.

سپس، شیاطین سرخ روند انتصاب یک سرمربی دائمی برای سولسشر را آغاز خواهند کرد تا مسیری را برای آینده ترسیم کنند.

رانگنیک، که در حاشیه این کار را به عهده می گیرد تا این فصل را برای شیاطین سرخ به پایان برساند، در مدیریت شیاطین سرخ یک نقش در دفتر اصلی خواهد داشت و بدون شک می تواند به نامزدهای مربیگری یک برنامه تعریف شده – و یک بودجه مشخص ارائه دهد.

بسیار مشکوک به نظر می رسد که ناگلزمن آماده باشد تا به این زودی بایرن مونیخ را ترک کند، اما رانگنیک حداقل می تواند برای گفتگوی سریع به روابط موجود بین خودش و او تکیه کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید