|

آیا هری مگوایر در تیم منچستریونایتد برای فینال حضور دارد؟

به گزارش فوتبال۷۲۴ هری مگوایر در ترکیب منچستر یونایتد قرار گرفته است تا در فینال لیگ اروپا به مصاف ویارئال برود. اما جایی برای آنتونی مارسیال که برای حضور در بازی نامناسب تشخیص داده شده وجود ندارد.

یونایتد بازی با تیم اسپانیایی را پیشرو دارد و می خواهد یک فصل قدرتمند را با جام نقره به پایان برساند. آنها به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر و با پیروزی 2-1 مقابل وولز در روز یکشنبه در این فصل به میدان رفتند و وقتی چهارشنبه با تیم اونای امری روبرو می شوند ، به دنبال قهرمانی در لیگ اروپا هستند.

اوله گونار سولسشایر به دنبال اولین جام خود از زمان بازگشت به باشگاه به عنوان سرمربی است و امیدهایش برای کسب آن با بازگشت کاپیتان مگوایر به خوبی افزایش می یابد.

او سه مسابقه اخیر خود را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از دست داده و در پیروزی آخر هفته گذشته مقابل فولام با عصا در اولدترافورد دیده شد ، اما او در لیست 26 بازیکن قرار دارد که به لهستان سفر خواهد کرد.

سوالات جدی در مورد اینکه آیا او برای شروع در ترکیب مناسب است باقی مانده است ، اما سیمون استونی ، خبرنگار بی بی سی ، ادعا می کند که هنوز برای شروع یک “شک اساسی” است.

آنتونی مارسیال فینال لیگ اروپا را از دست خواهد داد شیاطین سرخ این را تایید می کند. هری مگوایر در ترکیب 26 نفره است اما همچنان یک شک بزرگ است. تیم عصر امروز سفر می کند.

 

یونایتد خاطرنشان کرد که سولسشائر در مورد درگیری مگوایر در روز بازی تصمیم خواهد گرفت ، اما آنها تصدیق می کنند که بعید به نظر می رسد وی در ترکیب اصلی بادش

امیدهایی وجود داشت که مارسیال آماده بازگشت به موقع برای بازی فینال است اما مشکل زانو او را در حاشیه نگه می دارد. او از تیم مسافر کنار گذاشته شده است و با عدم موفقیت در تیم ملی فرانسه برای یورو تابستان امسال ، او قبل از بازگشت به بازی های فصل آینده ، روی توانبخشی خود تمرکز خواهد کرد.

جوانان آماد ، آنتونی الانگا و شوآ شورتیره نیز در ترکیب ثبت شده اند و با داشتن 5 بازیکن تعویضی در اختیار سولسشائر ، آنها می توانند مدت زمانی از بازی را بدست آورند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید