|

آیا همکاری بایرن و نویر ادامه خواهد داشت؟

به گزارش فوتبال 724، نویر اعلام کرده است که قصد دارد تا در بایرن بماند؛ اما تایید کرد که هنوز تمدید قراردادی صورت نگرفته است. قرارداد مانوئل نویر تا سال 2021 اعتبار دارد.

بایرن تلاش زیادی کرده است که جانشینی برای نویر برای آینده برگزیند آنها در نهایت توانستن نوبل را با انتقالی آزاد به بایرن بیاورند و این بازیکن در تابستان آتی به بایرن خواهد پیوست؛ این انتقال نمی‌تواند مانع تمدید قرارداد نویر شود.

با وجود اینکه بایرن درحال مذاکرات با نویر است اما این بازیکن تمرکز خود را روی شرایط کنونی تیم گذاشته است تا بتواند به بایرن کمک کند و قهرمانی بایرن را در لیگ حفظ کند.

نویر در مورد بازی با لایپزیش گفت:

«ما یک امتیاز جلو هستیم و شما نمی‌توانید با یک بازی درمورد ما قضاوت کنید.»

«اتفاق خاصی در جدول رخ نداده است.

ما دوست داشتیم که پیروز میدان شویم، شروع خوبی داشتیم اما پس از غلبه لایپزیش اوضاع فرق کرد و بازیکن در برابر بازیکن قرار گرفت سپس ما در در بازی سازی مشکل پیدا کردیم و مجبور شدیم از پاس های بلند استفاده کنیم.»

«ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم در دوئل های هوایی از آنها شکست خوردیم و البته باید بگویم که لایپزیش نیز شانس خوبی داشت. شما همیشه نمی‌توانید 90 دقیقه مطابق برنامه های خود بازی کنید؛ ما همیشه سعی می‌کنیم از سیستم برنده خود استفاده کنیم اما این سیستم به صورت کامل جلوی لایپزیش کار نکرد.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید