| | |

آیا پیتر کنبل شالکه را ترک می کند؟

بر اساس سایت 90 مین، پیتر کنبل کاندیدای فدراسیون فوتبال آلمان است. او قرار است به عنوان مدیر فنی و در نتیجه بعنوان رئیس آکادمی کار کند.

به احتمال زیاد این اتفاق تنها در صورتی رخ می دهد که فردی بابیچ نیز از هرتابرلین به تیم ملی برود و پست مدیریتی را بر عهده بگیرد. این دو مدیر باشگاه قرار است وظایف الیور بیرهف را بر عهده بگیرند که پس از شکست مجدد آلمان در جام جهانی مجبور به ترک پست خود شد.

تا پایان ژانویه باید تصمیم گیری شود . خروج کنبل می تواند ابتدا پس از پایان پنجره نقل و انتقالات و یا پس از سقوط احتمالی تهدید آبی های سلطنتی به سقوط اینکار را بکند.

بدیهی است که فدراسیون کاری را که او به عنوان مدیر فنی در فدراسیون فوتبال سوئیس انجام می داد، دوست داشت. افرادی که از آنها [درباره او] سؤال شده، ظاهرا او را تحسین کرده اند.

البته مشخص نیست که آیا شالکه حتی به او اجازه می دهد تا این تغییر را نسبت به قراردادش که تا سال 2024 معتبر است، انجام دهد یا خیر. اگرچه شالکه تصمیم گرفت اکثر وظایف شرودر را با رنه گروتوس و آندره هکلمان پوشش دهد، خداحافظی با کنبل باعث ایجاد خلا در پرسنل و قدرت خواهد شد – و آنهم در موقعیت شروعی نه چندان خوب.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید