آینده هالند، پوگبا، ایبراموویچ و دلیخت… در دستان کیست و چه می‌شد؟

به گزارش فوتبال۷۲۴ وکیل برزیلی رافائلا پیمینتا که 20 سال دست در دست رایولا کار می کرد، مسئولیت امپراتوری این ایجنت ایتالیایی را بر عهده گرفت.

رافائلا پیمینتا، یک وکیل برزیلی از سائوپائولو، به مدت بیست سال در کنار مینو رایولا کار کرد. او تقریباً همه چیز را از زبان ایتالیایی یاد گرفت، اما همیشه می خواست امضا و شخصیت خود را مشخص کند. همانطور که MARCA گزارش داده است، دست راست و شریک او رایولا که هفته گذشته درگذشت، او تبدیل به نفر اول شرکتی می شود که همیشه پاهای خود را روی زمین نگه داشته و هیچ گاه ابعادی فراتر از خود به دست نیاورده است، چیزی که در دنیای امروزی بسیار مهم است.

علاوه بر این، جدای از رافائلا و خوزه فورتس، شرکت مستقر در موناکو همیشه هویتی آشنا داشته است و مینو رایولا را به عنوان رهبر بلامنازع معرفی می‌کند. در سه سال گذشته، انریکا تراچی، مدیر سابق ارتباطات یوونتوس به مدت شش سال، به این گروه ملحق شده است که باید چهارده نفر دیگر در بخش مطبوعات به آن اضافه شوند. ویچنزو رایولا، پسر عموی مینو، به عنوان یک همکار در جذب و در فعالیت‌های روزمره بازیکنان عمل می‌کرد.

رافائلا و مینو کاملاً مکمل یکدیگر بودند. وقتی صحبت از مذاکره به میان می آید، وکیل برزیلی سخت و پیچیده تعریف می شود. اگر مینو در راه رویارویی و تلاش برای حل همه چیز شدیدتر بود، رافائلا از احتیاط و کار در سکوت به عنوان استدلالی برای دستیابی به چالش‌هایی استفاده کرد که مینو هنگام بستن توافق‌ها انتظار داشت، که غیرممکن به نظر می‌رسید و تقریباً همیشه در نهایت بسته می‌شد. .

رئیس جدید شرکتی که رایولا در هارلم ایجاد کرد، در تمام مذاکرات حضور داشت و توسط تیم‌های بزرگ شناخته می‌شد. تلاش دز بالاترین نهادها برای محدود کردن قدرت نمایندگان همچنان ادامه دارد

در هفته‌های اخیر، مسئولیت پیشبرد مذاکرات آزاد با بازیکنانی با چنین وزنی در بازار فعلی مانند هالند، گراونبرخ ، پوگبا یا دوناروما را بر عهده داشته است. اکنون بسیاری از این بازیکنان به خرد و دانش حقوقی و فوتبالی وکیلی از سائوپائولو وابسته خواهند بود که به لطف مدرک کارشناسی ارشد سال ها در کنار مینو رایولا، آمادگی کافی را دارد.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید