| | |

آینده کاریوس در دستان یورگن کلوپ

به گزارش فوتبال۷۲۴به از ریپورت، لوریس کاریوس می خواهد لیورپول تابستان امسال قرارداد خود را فسخ کند
به نظر می رسد که بشیکتاش در پرداخت هزینه برای قرارداد دائمی کاریوس مشکل دارد و دروازه بان می خواهد که قرمزها مداخله کنند.

لوریس کاریوس ، دروازه بان لیورپول در پایان سال جاری از لیورپول می خواهد که قرارداد او را فسخ کند. این کار به وی اجازه می دهد تا در نقل و انتقالات آزاد به بشیکتاش بپیوندد.

دروازه بان آلمانی پس از فینال لیگ قهرمانان در سال 2018 برای قرمزها بازی نکرده است. در آن بازی لیورپول از رئال مادرید 3-1 شکست خورد و کاریوس شب سختی را پشت سر گذاشت.

در نتیجه عملکرد در آن فینال ، یورگن کلوپ تصمیم گرفت دروازه بان دیگری را انتخاب کند. متعاقباً کارو را به مدت دو فصل به صورت قرضی به بشیکتاش فرستاد.

برای این بازیکن 26 ساله باشگاه ترکیه 2.25 میلیون پوند هزینه کرد. در صورت رعایت برخی معیارهای مربوط به عملکرد ، آنها موظفند وی را با قیمت 7.25 میلیون پوند بخرند.

به نظر می رسد که بشیکتاش مطمئن نیستند که قادر به پرداخت این رقم باشد و هم اینکه اطمینان زیادی به کاریوس ندارند، این گزارش حاوی نقل قول هایی از مدیر سرگان یالسین است .

وی به فوتوتسپور گفت:


كاریوس فصل بعد با ما نخواهد بود ، بند خرید وی گران است و چند مسئله وجود دارد. من جزئیات دقیق را نمی‌توانم بگویم.

این تصمیم می تواند کاریوس را در حالت بدی قرار دهد. در نتیجه اکنون تصور می شود که وی دوست دارد لیورپول قرارداد او را فسخ کند تا به صورت آزاد به تیم بپیوندد

ظاهراً قرارداد رایگان کاریوس به آنها کمک می کند.

این بازیکن آلمانی در 29 بازی برای بشیکتاش در این فصل بازی کرده است.هفت کلین‌شیت و ۴۴گل خورده در کارنامه او درج شده است

به این دروازه بان در هفته 25000 پوند از لیورپول پرداخت می شود و در پایان فصل یک سال از قرارداد وی باقی می ماند.

به نظر می رسد که قرمزها اجازه می دهند کاریوس تیم را ترک کند ، اگرچه ممکن است او را به تیم برگرداند و باشگاهی را پیدا کند که حاضر به پرداخت هزینه فسخش باشد.

کاریوس می داند که هیچ راهی برای بازگشت او در لیورپول وجود ندارد و او‌ حاضر است بخشی از قراردادش را خودش پرداخت کند

این برای همه طرفها منطقی است و کلوپ باید به آن جدی فکر کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید