مهاجم دومینیکن
| | | | |

اتلتیکو مادرید علاوه بر خامس، مهاجم دومینیکن را نیز می خواهد

در لیست نقل و انتقالاتی پیش روی اتلتیکو مادرید، نام دو بازیکن از رقیب همشهری دیده می شود. گفته می شود که اتلتیکویی ها به خامس رودریگز و مهاجم دومینیکن جهت خرید تابستانی چشم دوخته اند.

به گزارش فوتبال724 و به نقل از Fichajes، ادعا شده است که اتلتیکو مادرید به دنبال یک جایگزین مناسب برای دیگو کاستا هستند. و ماریانو دیاز را برای این امر هدف قرار داده اند.

وقتی بازیکنان قرضی رئال مادرید در تابستان امسال بازگردند، تیم پرخطر مادرید، در لیست جدید، 37 عضو در تیم اول خواهد داشت.این در حالی است که آنها مشتاق به جذب چند بازیکن دیگر نیز هستند.

گفته می شود که هم ماریانو و هم خامس دارای دستمزدی هستند که مانعی برای فروش آنها محسوب می شود. به ویژه برای بازیکنانی که در این فصل حداقل نقش بازی کرده اند و ظاهرا هیچ نقشی در برنامه های زین الدین زیدان ندارند.

بررسی ماریانو در رئال مارید

مهاجم دومینیکن ، ماریانو ، در این فصل در هیچ رقابتی نتوانسته شروع کننده بازی باشد.فقط با چهار بازی به عنوان تعویضی زودگذر به زمین آمده است. هرچند که او در الکلاسیکو بعد از ورود به زمین، بلافاصله گل دوم رئال مادرید را وارد دروازه بارسلونا کرد.

او از سال 2018 که از لیون به این تیم برگشته است، یک چهره جانبی و خارجی بوده است. در حقیقت، ماریانو در فصل گذشته فقط سه بازی را شروع کرده است. اگرچه دو مورد پس از بازگشت زین الدین زیدان در ماه مارس به مادرید بود.

ماریانو چهار گل ماریانو در فصل گذشته عبارت است از؛ گل در بازی های برابر رم در لیگ قهرمانان، برابر آلاوس در لالیگا و دیگری مقابل ویارئال. این عملکرد یک شروع نادر برای یک بازیکن تازه وارد بوده است.

ماریانو در باشگاه فرانسوی لیون ستاره شد و در تمام مسابقات 21 گل به ثمر رساند.  درحال حاضر ارزش ماریانو حدودا 21.5 میلیون یورو است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید