نقل و انتقالات منچستر یونایتد
| | |

اخبار نقل و انتقالات منچستر یونایتد به روایت نشریه اتلتیک

به گزارش فوتبال۷۲۴ انتظار می رود سانچو تابستان امسال به منچستر یونایتد بپیوندد. دورتموند اکنون آماده است تا با حدود 90 میلیون یورو از سانچو جدا شود و همه طرفین از جمله بازیکن مصمم به بستن قرارداد هستند.

منچستر یونایتد دوست دارد قبل از آغاز یورو ، نقل و انتقالات را انجام دهد ، اما همه می دانند که ماندن سانچو در انگلیس مشکلات بیشتری را به وجود آورده است.

سایر باشگاه ها از جمله بایرن مونیخ و لیورپول وضعیت سانچو را زیر نظر دارند. در گذشته از طرف باشگاه هایی مانند رئال مادرید ، بارسلونا ، چلسی علاقه وجود داشت ، اما منچستر یونایتد بهترین علاقه مندان برای انتقال او هستند.

• ژول کونده رابطه بسیار خوبی با سویا و مدیر ورزشی مونچی دارد ، بنابراین اگر در این زمان یک پیشنهاد قابل قبول ارائه شود ، باشگاه مانع او نخواهد شد.

منچستر یونایتد ، رئال مادرید و چلسی جذاب ترین گزینه در حال حاضر برای ژول کونده هستند ، اما تاکنون پیشنهادی دریافت نشده است. وی بند خرید قرارداد را به مبلغ 80 میلیون یورو در نظر گرفته است ، اما ممکن است در مورد قیمت پایین تر – حدود 55 میلیون یورو – توافق شود.

• منابع حاکی از آن است که یوآخیم اندرسن ، مدافع میانی لیون در نهایت در تاتنهام یا آرسنال قرار خواهد گرفت ، هرچند علاقه منچستریونایتد نیز وجود دارد. انتظار می رود انتقال با مبلغ 23 میلیون یورو مذاکره شود.

• منچستر یونایتد قرار است این تابستان یک مدافع میانی به خدمت بگیرد و علاوه بر رافائل واران از رئال مادرید و ژول کونده از سویا ، در حال حاضر پائو تورس از ویارئال نیز مد نظر است.

ویارئال معتقد است که آنها از نظر منچستر یونایتد و رئال مادرید از موقعیت کافی برخوردار هستند تا بند خرید پائو تورس را که بیش از 50 میلیون پوند (58 میلیون یورو) است نگه دارند.

• منچستر یونایتد مذاکرات راجع به کیران تریپیر ، که آماده بازگشت به منچستر است ، از سر گرفته و منابع می گویند که وی در حال بررسی املاک در منطقه بود. یونایتد معتقد است که می تواند برای بازیکن انگلیسی چانه بزند و قیمت نقل و انتقالات را کاهش دهد. برخی منابع معتقدند مبلغ 12 میلیون یورو می تواند اتلتیکو مادرید را مجبور به فروش او کند – تفاهم متقابل بین باشگاه ها وجود دارد.

• اگر استون‌ویلا برای فصل 2019/20 در لیگ برتر نمی ماند ممکن است جک گریلیش از قبل بازیکن منچستر یونایتد باشد. گریلیش در اوایل آن فصل هدف اصلی یونایتد بود. با کنار رفتن از لیگ برتر ، قیمت آن به حدود 40 میلیون پوند کاهش می یابد ، اما ویا پس از حضور در لیگ ، هیئت مدیره را تقریباً دو برابر کرد.

جک گریلیش جاه طلبی های بزرگی برای لیگ قهرمانان اروپا دارد و منچستر یونایتد بار دیگر این ارتباط را باز نگه دارد.

• اعتقاد بر این است که دکلان رایس توسط منچستر یونایتد ، چلسی و منچستر سیتی تخت پیگیری است. منچستر یونایتد و سیتی در حال ارائه پیشنهاد هستند.

• منچستر یونایتد پیشرفت جان مک گین را دنبال می کند. او در بالای لیست نقل و انتقالات باشگاه برای یک هافبک دفاعی نیست ، اما دارن فلچر ، مدیر فنی یونایتد ، بسیار مورد توجه است.

• منچستر یونایتد پس از ارلینگ هالند هری کین را در لیست خود داشت ، اما مشخص نیست که آیا آنها سعی می کنند تابستان امسال او را به خدمت بگیرند یا خیر. چندین منبع معتقدند که یونایتد ترجیح می داد کین تابستان سال آینده با قیمت مناسب تری جایگزین ادینسون کاوانی شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید