| | | | | | |

اختصاصی فابریزیو رومانو : بارسلونا و جذب ستاره 29 ساله،منچسترسیتی آماده جذب مهره های جدید

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح حوزه فوتبال هفته آخر بازار نقل و انتقالات فرا رسیده است و خیلی زود حرکت های بزرگ ممکن است اتفاق بیفتد.

فابریزیو رومانو درباره بارسلونا 🔻

 

اجازه دهید توجه خود را به حرکات بارسلونا جلب کنیم. بارسا می‌خواهد فوراً یک مدافع کناری جدید بخرد، بدون اینکه فراموش کند مزرویی آژاکس هنوز در لیست تابستانی آنهاست.

بارسلونا علاقه مند است نیکلاس تالیافیکو را فوراً به خدمت بگیرد، مدافع چپ آژاکس که در این فصل به طور منظم به عنوان شروع کننده بازی نکرده است. بارسلونا در مورد او با عواملش و باشگاهش پرس و جو کرده است. آژاکس خواهان انتقال دائمی است در حالی که بارسا فقط تا پایان فصل جاری به قرضی علاقه دارد.

تلاش نیکلاس تالیافیکو برای انتقال بارسلونا🔻

تاگلیافیکو به آژاکس فشار می‌آورد تا چراغ سبز دریافت کند و بلافاصله باشگاه را ترک کند. قرارداد او در حال حاضر در ژوئن 2023 به پایان می رسد و هیچ قصدی برای تمدید قرارداد وجود ندارد زیرا تاگلیافیکو در حال حاضر در برنامه های اریک تن هاگ نیست.

این بازیکن امیدوار است بتواند بلافاصله به بارسلونا برود. این تنها اراده اوست و این موضوع را به مدیران باشگاه اعلام کرده است. حالا آژاکس باید جواب بدهد. مذاکرات آسان نیست اما بازیکن امیدوار است که به آزادی او احترام گذاشته شود. بارسلونا تنها انتخاب تالیافیکو است و تصمیم بسیار قوی و روشنی است. به همین دلیل است که نیکلاس برای پوشیدن پیراهن بلوگرانا تلاش خواهد کرد.

فابریزیو رومانو درباره منچسترسیتی، سیتی قرارداد خود را برای جولیان آلوارز تکمیل می کند🔻

این هفته، منچستر سیتی برای خرید جولیان آلوارز با ریورپلاته کار خواهد کرد. مهاجم آرژانتینی یکی از بهترین استعدادهای جهان است، اما پپ گواردیولا و هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفتند فورا جولیان را به تیم اصلی من سیتی نیاورند.

توافق با ریور پلاته هنوز جزئیاتی دارد که باید تکمیل شود. پیشنهادی به ارزش حدود 18 میلیون یورو روی میز است. در ماه های اخیر باشگاه های زیادی در مورد آلوارز پرس و جو کرده اند. منچستریونایتد فرصت خرید او را داشته است اما ترجیح داده این شانس را رد کند. من سیتی اکنون آماده بهره برداری از آن است.

پاداش ها، مالیات ها و شرایط پرداخت هنوز حل نشده است. ریورپلاته مایل است جولیان آلوارز را تا پایان فصل جاری به صورت قرضی نگه دارد. به زودی پاسخ رسمی منچسترسیتی خواهد رسید که می خواهد این استعداد را برای آینده به خدمت بگیرد.

فابریزیو رومانو درباره تاتنهام 🔻

تاتنهام مطمئن است که آداما ترائوره ​​را جذب می کند

همچنین هفته تعیین کننده ای برای آداما ترائوره ​​خواهد بود. تاتنهام بسیار مطمئن است که می‌تواند در چند ساعت آینده توافق با وولوز را تکمیل کند. پس از رد پیشنهاد اولیه 15 میلیون یورویی، مذاکرات ادامه دارد.

برونو لاگه، سرمربی ولورهمپتون هفته‌ها اصرار داشت که می‌خواهد آداما را تا ژوئن نگه دارد، اما این شانس در واقع بسیار کم است. آنتونیو کونته ترائوره ​​را به عنوان یک وینگر برای سیستم خود می خواهد و تاتنهام همچنان به مذاکره برای تکمیل قرارداد ادامه می دهد.

در همین حال اسپرز نیز در حال کار بر روی برخی خروجی ها است. مذاکرات برای تانگوی اندومبله به پاری سن ژرمن ادامه دارد. آنتونیو کونته حالا تصمیم گرفته تا او را تا پایان بازار نقل و انتقالات از این پروژه کنار بگذارد. پی‌اس‌جی همچنین این هافبک را دوست دارد زیرا او فرانسوی است و برای سهمیه داخلی لیگ 1 مفید است.

تاتنهام باید دستمزدها را تا پایان فصل 100 درصد پرداخت کند. پی اس جی در حال مذاکره با عوامل اندومبله برای یافتن راه حل است.

دله آلی نیز ممکن است در ژانویه تاتنهام را ترک کند. این یک احتمال بسیار جدی است زیرا آنتونیو کونته حتی او را در ترکیبی که چلسی را به چالش کشیده است، قرار نداده بود. علاقه زیادی به لیگ برتر برای این هافبک وجود دارد.

فابریزیو رومانو درباره آرسنال🔻

آرسنال تلاش زیادی برای تکمیل قرارداد دوسان ولاوویچ در ژانویه دارد

در نهایت، نامی که باید تا آخرین روز تحت نظر باشد، همچنان دوسان ولاوویچ خواهد بود. غیبت ولاوویچ در ترکیب فیورنتینا که آخر هفته با کالیاری به میدان رفت احتمالاً به دلیل کووید است (هیچ تایید رسمی وجود ندارد اما باشگاه دو بازیکن را معرفی کرده است که تست آنها مثبت شده است).

آرسنال از ماه اکتبر در تلاش بوده تا دوسان را متقاعد کند زیرا فیورنتینا آماده مذاکره برای فروش فوری مهاجم صربستانی است. مشکل بین باشگاه ها نیست، بلکه با ولاوویچ و ایجنتش است که تا به حال در مورد انتقال او در ژانویه پاسخی نداده اند و روشن می کند که احتمال جدایی در تابستان بیشتر است.

یوونتوس نیز مطمئناً علاقه مند به جذب او در تابستان است و رقابت برای ولاوویچ بسیار باز است. به همین دلیل آرسنال از هر طریقی تلاش کرده است تا این قرارداد را در ژانویه تکمیل کند. هرگز غافلگیری در هفته آخر را رد نکنید، حتی اگر این یک مذاکره بسیار پیچیده باشد. ولاوویچ مطمئنا یکی از اسامی خواهد بود که تا پایان باید زیر نظر گرفته شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید