| | |

اخراج سرمربی؛ این بار آرمینیابیله فلد

رسمی

پنج بازی، یک امتیاز و 17 گل خورده – این رکورد آرمینیا بیله فلد در نیم فصل دوم است. مربی اووه نویهاوس که به تازگی رابطه اش با مدیران باشگاه شکر آب شده است، غافلگیر شد.

آرمینیا بیله فلد انگیزه جدیدی در جنگ سقوط به دسته پایینتر ایجاد می کند. آنگونه که رتبه 16 در جدول جار می زند، سرمربی اووه نویهاوس و دستیارش پیتر نمث در معرض ترک فوری باشگاه هستند. طبق گزارش رسانه ها، فرانک کرامر (48 ساله) جانشین وی خواهد شد.

مدیریت باشگاه اظهار داشت: «ما از اووه نویهاوس و پیتر نمث بخاطر کار متعهدانه که از زمان روی کار آمدن خود در دسامبر 2018 انجام داده اند بسیار سپاسگزاریم. اووه نویهاوس تیم را در شرایط بسیار دشوار در ته جدول عهده دار سرمربیگری شد و آن را ظرف یک و سال و نیم به عنوان قهرمان لیگ دسته دوم تبدیل و باعث صعود تیم در معرض سقوط، به بوندسلیگا در سال 2020 شد.»

Uwe Neuhaus came to Arminia at the end of 2018

برنامه ریزی استراتژیک برای آینده

این تصمیم “در چارچوب برنامه ریزی استراتژیک برای آینده بلند مدت، باشگاه آرمینیابله فلد [و] صرف نظر از نتیجه این فصل” گرفته شد. نویهاوس در دسامبر 2018 بیله فلد را به دست گرفت و پس از یازده سال، فصل گذشته باشگاه وستفالیای شرقی را به بوندسلیگا برگرداند. به نقل از کیکر “یک رابطه داخلی مخدوش” با رأس باشگاه و شک و تردیدهایی در مورد “مناسب بودن نویهاوس […] از نظر باشگاه به عنوان یک انجمن و سازمان آموزشی” دلایل جدایی است.

مدیر ورزشی تیم سمیر عربی می گوید: «با توجه به تحولات فعلی، ما به طور مشترک تصمیم گرفتیم که همین برهه تغییرات برنامه ریزی شده را جلو بیاندازیم. ما هنوز مطمئن هستیم که تیم ما از کیفیت لازم برای رسیدن به هدف ورزشی ما برخوردار است. با تغییر در مرحله حساس فصل، ما می خواهیم انگیزه ویژه دیگری به تیم بدهیم. ما به انسجام حداکثری، استفاده از تمام توانایی ها و پتانسیلها و اشتیاقی نیاز داریم که به ارزش های اصلی سازمان ما متصل باشد.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید