ادعاهای بزرگ رومن مولینا درباره پاری‌سن‌ژرمن و مدیران تیم

به گزارش فوتبال۷۲۴ رومن مولینا روزنامه نگار عصر پنجشنبه در یک لایو توئیتر اتهامات سنگینی را علیه بازیکنان مختلف فوتبال و به خصوص پاری سن ژرمن عنوان کرد

آخرین ادعاهای رومن مولینا احتمالاً سر و صدا خواهد کرد. علاوه بر این، لایو وی در شب پنجشنبه در توییتر سر و صدای زیادی در شبکه اجتماعی ایجاد کرد! و به دلایل خوب، روزنامه نگار چندین پرونده جدی مربوط به بازیکنان فوتبال را فاش کرد. هزاران نفری که این برنامه را به صورت زنده تماشا کردند، از جمله ناصر الخلیفی رئیس ، لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن نیز شنیدند.

“لئوناردو مورد نفرت همه است”

رومن مولینا قول داد🔻

 

«زمان می‌گذارم، کتابی درباره داستان واقعی ناصر الخلیفی و همه بچه‌هایی که دورشان می‌چرخند، تهیه خواهم کرد.

او در ادامه از نیکلاس سارکوزی نام برد 🔻

سارکوزی، شما افراد زیادی دارید که به طور کلی حول پاری‌سن‌ژرمن می چرخند: سیاستمداران، رهبران تجاری، تأثیرگذاران، تاجران، و حتی قاچاق و شرکتهای اجاره ای … این یک دنیای موازی است!

رومن مولینا درباره لئوناردو گفت 🔻

“اما ناصر الخلائفی و لئوناردو مورد نفرت همه در داخل هستند، اما شما آن را تصور نمی کنید. باشگاه در حال فروپاشی داخلی است. 100 خروج داوطلبانه یا غیر داوطلبانه به همین دلیل است و من اعلام می کنم چون دو سه سال است که با مدارک روی آن کار می کنم.این مربوط به همه است.”

مولینا قول سنگین می دهد🔻

من در مورد همه چیزهایی که حول محور آنها می چرخد ​​صحبت خواهم کرد، نه بازیکنان، بلکه همه چیزهایی که پشت آن هستند، همه چیزهایی که واقعاً در سطوح سیاسی، دیپلماتیک، اقتصادی و اطلاعاتی اتفاق می افتد، همه نفوذهایی که در جریان است. من یک اسب تروا استثنایی آنجا دارم‌. فقط آنها نیستند که این کار را انجام می دهند، امارات و عربستان سعودی همین کار را می کنند، موضوع دیدن تعداد بالای بازیکنان مبتدی فرانسوی است که برای آن کشورها چک می گیرند و رول می کنند، هنوز هم وحشتناک است، این یک توهم است. روشی عالی برای انجام آن است

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید