|

ادعای جدید اسپورت‌بیلد آلمان : حمیدزیچ با نالگزمن در بایرن‌مونیخ درگیر است

به گزارش فوتبال۷۲۴ به ادعای نشریه بیلد‌اسپورت آلمان اوضاع بین ناگلزمن و حمیدزیچ که در حال حاضر منبع نگرانی داخلی بایرن مونیخ است متشنج شده.

برخی از مقامات احساس می کنند که با شروع تنش فلیک/حمیدزیچ مانند سال گذشته روبرو هستند.
ناگلزمن برخی از درخواست های انتقال را به باشگاه داده است و در همان زمان هیئت نظارت بودجه ای را اختصاص داده است که فضای زیادی برای مانور برای حمیدزیچ نمی‌دهد.
ناگلزمن از شیوه دخرید “دفاعی” باشگاه در بازار ناامید است

مثالهایی در این زمینه وجود دارد

  • نیکو اشلوتربک : ناگلزمان برای متقاعد کردن او تماس گرفت، اما باشگاه مدت زیادی طول کشید و این بازیکن تصمیم بگیرد به دورتموند برود
  • دنیس زکریا : باشگاه از پرداخت 5 میلیون یورو خودداری کرد
  • امین ادلی : ناگلزمان تابستان گذشته این بازیکن را میخواست، اما بایرن برای ارائه پیشنهاد خیلی طول داد

حسن حمیدیچ با بیورن بزمر و والی رمدانی در مایورکا ملاقات کرد، دو نماینده بازیکنانی که در لیست نقل و انتقالات ناگلزمن حضور داشتند.
بزمر نماینده کواندر لایمر است، در حالی که رمدانی نماینده برنا سوسا است.
در کادر فنی تردیدهایی در مورد امکان نقل و انتقالات وجود دارد.

آخر هفته گذشته، ناگلزمن علناً گفت که می خواهد “ماشین های مطبوعاتی” در تیمش باشد. فلیک علناً در سال 2020 نیز درخواست نقل و انتقالات کرد که با حمیدزیچ خوب پیش نرفت و این شروع روابط تیره آنها بود.
بایرن مونیخ همچنین می خواهد از شر برخی از بازیکنان خلاص شود که باعث افزایش بودجه نقل و انتقالات تابستانی می شود. در باشگاه هنوز تعجب می کنند که بایرن نمی خواهد یا نمی تواند زکریا را با 5 میلیون یورو انتقال دهد.

با توجه به جذب مزرویی، رهبران بایرن در هنگام قرار گرفتن در دفاع میانی با پاوارد، هرناندز، اوپامکانو و نیانزو احساس راحتی می کنند.
در این بین، ناگلزمن خواهان یک مدافع میانی جدید است، به خصوص به این دلیل که کادر مربیگری هنوز به نیانزو اعتماد کامل ندارد.
سیستم 3 دفاع میانی نیز یک مشکل داخلی بین یولیان ناگلزمن و حسن صالحامیدزیچ است و مربی اصرار به بازی با این سیستم دارد.

بسته مالی تصویب شده اجازه می دهد تا رایان گراونبرخ را از آژاکس جدب کنند . هلندی ها برای آن مبلغی حدود 30 میلیون یورو می خواهند و علاوه بر این باید یک پورسانت نیز به ایجنت بازیکن اضافه شود.
حسن صالحیمیدزیچ قبلا با مزرویی و گراونبرخ که تابستان امسال به بایرن می پیوندند به توافق رسیده است.

هانسی فلیک در حین تمرین برای بایرن مونیخ گفت که جدایی آلابا به رئال مادرید نه تنها باعث مشکلات ورزشی می شود بلکه برای یافتن یک خط دفاعی جدید نیز مشکل ایجاد می کند و زمان به او نشان داد که حق با او بود.

مدیران باشگاه انتظار داشتند که ناگلزمن با فلسفه و ایده های تاکتیکی خود مشکل دفاعی را حل کند.
مربی اغلب با حمیدزیچ در مورد دفاع سه نفره صحبت می کرد و ناگلزمن می خواست به این جایگزینی پایبند باشد.
ناگلزمن زمانی که لازم بود در مورد مسائل حمایتی قطر اظهار نظر کند یا درباره واکسن کیمیش صحبت کند، احساس تنهایی می کرد.
گفتگوهای طولانی با لواندوفسکی و مولر نیز باعث نگرانی جولیان و نارضایتی بازیکنان برتر شد.

در کادر مربیگری بایرن مونیخ تردیدهایی در مورد جذب لایمر و سوسا توسط این باشگاه وجود دارد.
یکشنبه گذشته، ناگلزمن بر لزوم نقل و انتقالات تاکید کرد و تاکید کرد که بدش نمی آید که بایرن 1-2 “ماشین پرس” بگیرد. در طول کمپ تمرینی 2020، فلیک همچنین بازیکنان جدید را فراخواند، اما حمیدزیچ توجهی نکرد و این آغاز جدایی بود که با جدایی 2021 به پایان رسید.

البته انتقال مارسل سابیتزر که به درخواست ناگلزمن به دست آمد موقعیت سرمربی را تضعیف می کند و این بازیکن اتریشی تا اینجا ناامید کننده است.
لایپزیگ نمی‌خواهد کواندر لایمر را در این تابستان بفروشد و این بازیکن اتریشی در حال بررسی پیشنهادهایی از دیگر باشگاه‌ها از جمله بایرن، دورتموند و منچستریونایتد است. با این حال، لایمر بند جدایی 40 میلیون یورویی در قرارداد دارد.

از آنجایی که لایپزیگ تضمینی برای بازی در لیگ قهرمانان فصل آینده ندارد، انکونکو نیز نمی‌خواهد قرارداد خود را با لایپزیگ تمدید کند.
با این حال، اگر لایپزیگ برای خود بازی در‌مراحل بالای لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کند، این بازیکن فرانسوی قرارداد خود را تا پایان ژوئن 2025 با لایپزیگ تمدید خواهد کرد.
در صورت عقد قرارداد جدید، حقوق انکونکو 3 تا 7 میلیون یورو افزایش می یابد و بند جدایی 60 تا 65 میلیون یورویی در قرارداد او وجود دارد که پیش بینی می شود از سال 2023 اجرایی شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید