ادن هازارد
| | |

ادن هازارد : اولین فصل حضورم در مادرید بد بود. از کرونا کمی می ترسم

ادن هازارد از نا موفق بودن تلاشش در فصل اول در رئال مادرید آگاه است. اما می گوید که کارهایش در پایتخت اسپانیا از فصل آینده باید مورد مورد بررسی قرار گیرد.

ملی پوش بلژیکی تابستان گذشته با 100 میلیون یورو به مادرید پیوست. ولی تلاشش برای کمک به مادریدی ها بی ثمر بود. زیرا که او با مصدومیت های پی در پی روبرو شد.

ادن هازارد این فصل در 15 بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت ها فقط توانست یک گل و 5 پاس گل بدهد. که این آمار از بهترین عملکرد او خیلی دور است. اما این بازیکن 29 ساله احساس می کند که آماده است تا در فصل دوم خود تأثیرگذار باشد. و پس از آن می تواند عملکردش قضاوت شود.

هازارد در در مصاحبه با RTBF گفت:

اولین فصل حضورم در مادرید بد بود، اما نه همه چیز. تیم خوبی است. با مردم جدیدی ملاقات داشتم. برای من تجربه خوبی است. هنوز 4 سال از قراردادم باقی مانده است. امیدوارم که در بهترین فرم خود باشم.

ویروس کرونا

هازارد نیز مانند دیگر مردم اسپانیا، در خانه اش در مادرید، قرنطینه را سپری می کند تا با کرونا مقابله کند.

تاکنون در اسپانیا 3647 نفر از 50هزار  نفر مبتلا به کرونا، جان خود را از دست داده اند.

هازارد بیان کرد که از این بیماری همه گیر، به خصوص در مورد سلامت همه افراد، نگران است. و از همه خواست تا مراقب باشند.

یورو 2020

هازارد در مورد کرونا گفت:

من نمی گویم که نمی توانم به آن مبتلا شوم. اما در خانه هستم و هیچکس نمی آید. ما هیچکس را نمی بینیم. من هم مانند بقیه کمی ترسیده ام. من به طور ویژه باید مواظب باشم که دیگر آن را به دیگران منتقل نکنم [اگر به آن مبتلا شوم]. این مورد بسیار حساس است. همه ما باید مراقب باشیم. من نگران افراد ضعیف ترم. بله، آنها بیشتر در معرض خطرند.

ویروس کرونا باعث تعلیق یورو 2020 شد تا این رقابت به سال آینده موکول گردد.

هازارد اظهار كرد كه اگر این مسابقات از ماه ژوئن شروع شود، مصدومیت مچ پای او بهبود خواهد یافت. او همچنین ناامیدی هواداران از تعویق یورو 2020 را درک کرد. اما تأکید کرد که این کار باید انجام شود.

هازارد گفت:

من برای بازی در یورو 2020 برنامه ریزی کرده بودم. همه ما سال 2021 را برای این رقابت خواهیم داشت که شرم آور است. اما مچ پا به من اجازه می دهد تا به فرم ایده آل خود برگردم. من فکر می کنم که برای هواداران سخت است. زیرا آنها هر تابستان خواستار تماشای رقابت های بین المللی هستند. اما به نظرم اولویت هایی در زندگی وجود دارد که ما را وادار به لغو یورو 2020 کرد. ما مثل هر کس دیگرتا سال آینده صبر خواهیم کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید