| | | | |

ارلینگ هالند هدف جدید رئال مادرید

رئال مادرید آخر فصل می‌خواهد یک مهاجم نوک را جذب کند. از بین گزینه‌های مورد نظر، ارلینگ هالند در اولویت قرار دارد.

کریم بنزمای ۳۲ ساله، با عملکرد نوسانی در کنار لوکا یوویچ و ماریانو دیاز نتوانسته مشکل گلزنی رئال مادرید را حل کند.

به گفته مارکا، زیدان خواستار یک مهاجم نوک دیگر در کنار کریم بنزماست. نام ارلینگ هالند در صدر لیست بازیکنان خواسته شده دیده می‌شود.

هالند ژانویه به دورتموند پیوست. او تاکنون توانسته برای دورتموند ۱۲ گل در ۱۱ بازی اول خود به ثمر برساند.

مدیر برنامه او، مینو رایولا، اخیراً اظهار کرده بود که او به ترک آلمان در تابستان فکر نمی‌کند. اما رایولا در آخرین مصاحبه خود گفت که سعی می‌کند که بازیکنان بزرگ را به رئال مادرید ببرد.

زیدان پیشنهاد داده است که ارلینگ هالند جذب شود تا ضعف بنزما پوشش داده شود. گفته می‌شود رئال مذاکره با دورتموند را شروع کرده است.

لائوتارو مارتینز و تیمو ورنر دیگر مهاجمانی هستند که در این لیست اسمشان دیده می‌شود. اما در آخر کیلیان امباپه، ستاره پاریس سن ژرمن، بازیکنی است که رئال مادرید برای جذب او تلاش خواهد کرد. قرارداد او تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد. این بازیکن از زمانی که در موناکو بازی می‌کرد نظر سفید پوشان پایتخت اسپانیا را به خود جلب کرد. اما در جذب او از پاریس شکست خوردند و امباپه راهب پاریس شد. ستاره دیگر این تیم، نیمار، نام او نیز در این لیست وجود دارد. این در حالی است که او خواهان بازگشت به تیم سابق خود، یعنی بارسلوناست. از طرفی تابستان گذشته اظهار کرده که بازی در کنار هازارد خط حمله خطرناکی را می‌سازد. و زیدان نیز گفته بود که در رئال مادرید همه چیز ممکن است.

نوشته‌های مشابه