| | | |

از تمام بازیکنان یک تیم لیگ برتر انگلیس تست ویروس کرونا گرفته شد

پس از مشاهده علائم در سه تن از بازیکنان یک تیم در لیگ برتر انگلیس، امروز از تمامی بازیکنان یک تیم که نام آن تیم فاش نشد، تست ابتلا به کرونا گرفته شد.

بر اساس گزارش هایی یکی از بازیکنان چند هفته پیش با توجه به علائمی که داشت، تست ابتلا به کرونا انجام داد و جواب تست مثبت شد و به همین خاطر این بازیکن برای مدتی قرنطینه شد. این بازیکن بعد از مدتی به نظر رسید که بهبود یافته است اما بعد از مدتی علائم بیماریش عود کرد. اکنون دو تن از بازیکنان دیگر نیز با توجه به علائم مشخص شده به نظر می‌رسد به ویروس کرونا مبتلا شده باشند.
در گزترش منتشر شده هیچ نامی از تیم یا بازیکن مورد نظر بیان نشده است و با این حال انتظار می‌رود نهایتا تا روز جمعه نتایج مشخص شود.

تا چندی پیش با تصمیمی که اتحادیه انگلیس اتخاذ کرده بود، قرار بر این شده که تمامی بازی ها بدون حضور تماشاگران ادامه یابد اما اکنون به نظر ‌می‌رسد اگر تست یک یا چند تن از بازیکنان حاضر در این لیگ مثبت اعلام شود، انگلیس نیز به دنبال اسپانیا و ایتالیا، لیگ را به حالت تعلیق درخواهد‌ آورد.

در ادامه گزارش آماده است که اکثر بازیکنان نیز به علت نگرانی دربارۀ شرایط موجود، تمایلی به ادامه مسابقات ندارند. بازی بین منچسترسیتی و آرسنال که قرار بود چهارشنبه برگزار شود اولین بازی از لیگ برتر انگلیس است که به خاطر اقدامات پیشگیرانه لغو شد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید