استفانو پیولی
| | | | |

استفانو پیولی : از این لحظه بر روی بازی با یوونتوس تمرکز می کنیم

فوتبال724– استفانو پیولی سرمربی میلان برخی از تصمیمات تاکتیکی خود را برای “محدود کردن” نقاط قوت لاتزیو، راهیابی میلان به رقابتهای اروپایی بدون توجه به آینده خودش و آماده شدن برای یوونتوس را توضیح می دهد.

استفانو پیولی به DAZN گفت:

تیم خوب بازی کرد، ما از پیروزی راضی هستیم، اما با چنین تقویم فشرده ای، فکرهای ما به سمت یوونتوس پیش می رود.

ما موقعیت خود را در جدول رده بندی می دانیم و باید در این سطح فشار خود را ادامه دهیم. ما امشب دوباره از انرژی زیادی استفاده کردیم، اما من از همه واکنش مثبت دیدم و این به من کمک می کند تا انتخاب های خود را برای مسابقه بعدی انجام دهم.

استفانو پیولی گفت:

این چهارمین بازی فصل برابر یوونتوس، بین سری آ و کاپا ایتالیا است. یووه در هفته های اخیر رشد چشمگیری داشته است، اما ما نیز همینطور هستیم.

استفانو پیولی افزود:

وقتی یک بازی را آنالیز می کنید، نقاط قوت حریف را محدود می کنید. لاتزیو کیفیت زیادی دارد و سعی کرد بین خطوط بازی کند، بنابراین خط هافبک ما امروز کارهای زیادی انجام داد و ساختار خود را خیلی خوب حفظ کردیم.

استفانو پیولی گفت:

ما واقعاً در میلانلو کار می کنیم، من همیشه می گفتم که من گروهی از بازیکنان مسئول دارم که از اهمیت پیراهنی که می پوشند آگاه هستند. من نمی دانم که با آینده ما، با آینده من چه خواهد شد، اما ما بیش از حد تمرکز کرده ایم تا بتوانیم در نهایت تلاش کنیم تا حداقل بتوانیم میلان را به لیگ اروپا برگردانیم.

ما اکنون قهرمان لیگ نمی شویم، اما میلان یک باشگاه معتبر است و باید در رقابت های اروپایی باشد.

وی ادامه داد:

بازیکنان همچنان 110٪ توان خود را در زمین می گذارند، حتی آنهایی که قراردادشان را تا پایان فصل امضا کرده اند و احتمالاً بعد از آن در اینجا نخواهند ماند. آنها مصمم هستند که ثابت کنند هنوز بازیکنان قدرتمندی در این سطح هستند و تمام تلاش خود را برای میلان می کنند.

اکنون صحبت با باشگاه ها، احساسات آنها، درک اینکه چه کسی خسته است و چه کسی نیاز به استراحت دارد، بسیار مهم است. امروز ربیچ واقعاً به استراحت احتیاج داشت. ایبرا 90 دقیقه کامل در پاهای خود توان ندارد اما مطمئناً در مقایسه با خط میانی بازی اسپال بهبود یافته بود.

استفانو پیولی افزود:

ایبرا به ما کمک کرده است تا از نظر ذهنیت، کیفیت، تکنیک رشد کنیم، این هدف اصلی است که با او همکاری کنیم و ببینیم که چگونه با هم تیمی هایش همکاری می کند. اکنون یک ماه باقی مانده است و می توانیم به همین راه ادامه دهیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید