پیولی لاتزیو
| | | | |

استفانو پیولی بعد از باخت به لاتزیو : ما یک تیم قدرتمند هستیم، این یک شکست دردناک است

فوتبال724– استفانو پیولی اعتراف می کند پس از شکست 3-0 مقابل لاتزیو ، انتظار بهتری از میلان را دارد ، اما او اعتماد دارد که آنها برای رسیدن به چهار تیم برتر مبارزه خواهند کرد.

پیولی بعد از بازی با لاتزیو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

همانطور که در این بازی ها اغلب اتفاق می افتد، حریفان ما در موقعیت های حساس عملکرد بهتری داشتند.

ما در نیمه اول بهتر بازی کردیم و موقعیت های به تساوی کشاندن بازی را داشتیم. من انتظار بیشتری از تیم داشتم، زیرا ما ویژگی های بهتر بازی کردن را داریم اما بعد از گل دوم اوضاع پیچیده تر شد.

گل دوم بسیار بحث برانگیز بود، چون به نظر می رسید لوكاس لیوا قبل از آن روی هاکان چالهان اوغلو خطا کرد، اما داور حتی پس از مشاهده آن در VAR روی تصمیم اصلی خود ایستاد. پیولی در مورد این گل لاتزیو گفت:

من صادقانه نمی دانم که چطور این اتفاق بر روی چالهان اوغلو خطا گرفته نشده است. او دوباره به دیدن آن رفت، از تکرار غیرممکن است که بگوییم لیوا هاکان را نزد.

میلان اکنون رتبه دوم را به آتالانتا واگذر کرد و با یوونتوس و ناپولی با 66 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

ما یک تیم قدرتمند هستیم و باید سریع واکنش نشان دهیم، زیرا این یک شکست دردناک است. این مسئله ترس نیست، اما اگر در مقابل تیمی مانند لاتزیو زودهنگام شوید، به آنها اجازه می دهید تا دفاع و ضد حمله بزنند، که تبحر آنها است.

وی افزود:

موقعیت هایی داشتیم، خیلی نزدیک بود که به بازی بازگردیم ولی گل دوم کار را دشوارتر کرد.

ما باید کار بهتری انجام دهیم تا فصل خود را با نتایج درست به پایان برسانیم، زیرا نمی خواهیم این فصل با ناامیدی به پایان برسد. بازیکنان به اندازه من ناامید شده اند، زیرا این یک مسابقه مهم بود. این عملکرد افتضاحی نبود، اما ما باید عملکرد بهتری داشته باشیم.

این وضعیت را پیچیده می کند، زیرا تیم های دیگر در حال پیشی گرفتن هستند، اما ما هنوز در منطقه سهمیه هستیم و باید هر چه سریعتر به مسیر خود برگردیم.

من می دانم که تیم من باهوش است و علی رغم سن کم، شخصیت نیز دارد. من اعتماد دارم تیم بهترین عملکرد خود را نشان خواهد داد. زمان زیادی باقی نمانده است، امتیازات در حال حاضر دو برابر اهمیت هستند و ما این فرصت را داریم که ثابت کنیم تیم بزرگی هستیم.

زلاتان ابراهیموویچ امروز پس از از دست دادن بازی و شکست 2-1 خانگی مقابل ساسولو ، مجدداً مصدوم شد، آیا در برابر بنونتو در دسترس خواهد بود؟

زلاتان در این فصل بازیهای زیادی را از دست داد، متأسفانه فصل ما اینگونه بوده است. اگر او در دسترس باشد، طی چند روز آینده خواهیم دید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید